2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. március 28., hétfő

Ausztrália 2

Jó gyorsan meg lett a 8 komi. =D ( A.J. és szigorú vagyok, egynek számollak XD DE így is megvan )
A következő fejezet kérdéses, de még a héten hozom! =)
Persze minél több komit írtok -és minél hosszabbat- annál nagyobb a motivációm :p
Érdekelne a véleményetek a futammal kapcsolatban. ( És mindegy hogy kinek drukkoltok! :) )
( Érdekesség: Tavaly pontosan ugyan ezen a napon tettem fel a Miss Norton Ausztrália verseny fejezetét. =D I Miss U... )

Szombat reggel megint korán keltünk, de ideje volt hozzászokni. Felöltöztem, és kimentem a büfé hátsó részébe. Karin teljesen álmos és nyomott arccal feküdt az egyik asztalon és a kávéját kevergette.

- Még csak Ausztráliában vagyunk - hecceltem. - Még próbáld a látszatát fenntartani, hogy bírod.

- Neked hogy megy, hogy fitt vagy? - akadt fent. - Te akkor is fitt szoktál lenni egy kávé után, ha le se fekszetek szinte.

- Bepörget, hogy mindjárt oda állhatok amellé a csodás gép mellé, és nemsokára verseny - vontam vállat. Átmentem a konyhába és szereztem magamnak egy nagy adag jégkrémet.

- Idén is mindig jégkrémet fogsz enni reggel? - nézett rám Tina, aki éppen a tálcáinkat pakolta le.

- Miért szakítanám meg ezt a csodás szokást? - vigyorogtam rá. Leültem Karinnal szembe az asztalhoz és figyeltem, ahogy sokadszorra sem sikerült bekötni a hosszú szőke haját.

- Segítsek? - kérdeztem jégkrémmel teli szájjal.

- Nem kell. - morogta. Mikor újra rám nézett kinyitottam neki a számat. - Lehetnél egy kicsit nőiesebb - morogta.

- Én tök nőies vagyok! - vigyorogtam. - Ennyi pasi között főleg!

- Én akkor úrihölgy vagyok - sóhajtott.

- Nem, te csak másfajta nő vagy. - Felkeltem és kivittem a konyhába a fél literes bögrét, amit teleszedtem jégkrémmel.

Még megreggeliztem, és utána célba vettem a boxot, ahol már elég sok szerelő kint volt. Mindent átnéztünk, és az első csengőszóra kinyitottuk a boxot. Még tartott az átnézés, de már fent volt a kasztni szerencsére. Senkit ne érdekeljen, mi van a kasztnink alatt. Minnél tovább tart nekik másolni, annál jobb.

Mikor teljesen összerakták a többiek az autót, még áttöröltük, hogy ne legyen ujjlenyomatos vagy piszkos, és már csak Sebastianra vártunk.

- Tekerjétek fel a motort rendes fordultra, és itt van a mai taktika - jött be Ben és Guill. Felemeltük a kocsit, és a motorfelelősök belepiszkáltak a motorba, hogy a pilóta tudja maxra rakni.

Átnéztem a listát, végig volt vezetve, mikor hány kört megy majd, és milyen gumin. Belehajtogattam a zsebembe, és vártam, hogy Sebastian megérkezzen.

Mikor Tommi kíséretében belépett, egy pillanatra mind ránéztünk. Jó kedve volt, ahogy mindenkinek. Persze a "mindenki" alól a morcos mérnökök mindig kivételek.

Odaálltam a kocsi mellé, és hagytam, hogy Sebastian balról beszálljon.

- Érdekes évünk lesz, ha mindig te kötsz majd be - nézett rám vidáman. Torzítva hallottam a hangját a bukó miatt.

- Szólhatok egy ronda, szőrös pasinak is - vigyorogtam rá, mire megrázta a fejét, hogy nem szükséges. Most nem szívóztam vele, gyorsam bekötöttem, és már mentem is a kocsi elejéhez. Letettük a kocsit Mike-kal, és beálltam a falhoz, hogy elférjen majd.

**

A harmadik szabadedzés gyorsan lement, és mi nyertük meg. A többi csapat bizakodott, de mi már nagyjából tudtuk, hogy nem fognak tudni beérni minket, szóval vidáman vártuk az időmérőt, ami gyorsan el is jött.

Elég korán kint voltunk a boxban a kocsi körül. Mindenki izgult. Bekötöttem Sebastiant, majd vártam, hogy elinduljon az időmérő, és megkapjuk a jelet.

- Eső nem várható - hallottam Guill hangját a fülesemben. A gyomrom remegett, de a kezem meg se rezdült az emelőn támaszkodva. - Mindig csak pár kört megyünk. 2-3 gyors köröd lesz minden etapban - magyarázta tovább Guill Sebastiannak, amit én már láttam a lapon.

A Q1-ben 7 perccel a kezdet után engedtük ki Sebastiant, és néztük a monitoron a szektoridőket.

Egyelőre az volt a parancs, hogy ne használja ki teljesen a kocsit, nem kell lelőni a legjobb időnket.

Kétszer ment ki a Q1 alatt, de igazán nagy időket nem ment. Szünetben Guill odaguggolt mellé, és valamit magyarázott neki, de a hangzavartól nem hallottam meg igazából, az én szemszögemből mindegy is volt, hiszen ami nekem fontos lehet, azt a rádióba fogják mondani, akár a nyilvánoson, akár a belső hálózaton.

A Q2-ben sem izgultunk még igazán, mert biztosra vettük, hogy ott leszünk a Q3-ban. Mindössze azon aggódtunk, nehogy elromoljon a kocsi, vagy Sebastian kicsússzon.

Viszont mikor zöldre váltott a lámpa a Q3 kezdetét jelezve, már komoly pillangóraj volt a gyomromban.

A vége felé engedtük ki Sebastiant, és mindannyian rátapadtunk a képernyőre. Mikor mutatni kezdték a pilótánkat, pont akkor hibázott egy kicsit. Visszafojtott lélegzettel néztem, ahogy pörög az óra, ami az idejét méri. Néma csend lett egy pillanatra a boxban, mikor megláttuk az 1:23.529-es időt Sebastian neve mellett. A következő, amire eszméltem, hogy valaki megölelt, és kezek veregetik meg a vállam. Mindenki mindenkinek gratulált, és sokan meg- megölelgettek. Nem is figyeltem oda a rádióra, mert a nyakamban lógott már a füles.

- Ne bízzuk el magunkat - ölelt meg Ben. - Idén úgy tűnik, nem fog annyit számítani a pole.

- De azért örülhetünk, nem? - vigyorogtam rá. Nem éreztem azt a megkönnyebbült örömöt, amit tavaly a pole-nál. Én magam is tudtam, hogy előnyből indulunk, de a holnapi taktika sorsdöntő lesz. Na most pörögjenek a mérnök agyak!

**

Vasárnap még az óraátállítás is bekavart a szervezetemnek, így picit álmosabb voltam a kelleténél, de két pohár kávé után már vállalható volt a dolog annyira, hogy kicsoszogjak a boxba.

- Valami női megérzés? - kérdezte Guill, ahogy elmentem volna mellette.

- Olyan nincs, hogy megáll a kocsi - vigyorogtam rá. - Azt mi nem hagyjuk. A többi rajtad, rajtatok áll.

- Akkor nyerünk - kacsintott. Mindenki jókedvvel, de gyomorideggel kezdett neki az előkészületeknek. Mikor Sebastian lejött a pilóta parádé előtt, Norbert is jött vele. Nem is tudtam, hogy itt van az apukája.

- Rég láttunk - fogott kezet vele Mike. Én is adtam neki két puszit.

- Remélem, most nem leszel rosszul. - mosolyogtam rá. Elnevette magát, Sebastian pedig egy pillanatra mérgesen villantotta a kék szemeit az apukájára.

- Ha rosszul leszel, eltiltalak a kijöveteltől! - fenyegette meg.

- Nyugalom, Sebastian - tettem a kezem a vállára. - Még én is rosszul voltam az utolsó körökben. - Elvigyorodott.

- Ilyenkor örülök, hogy minden ilyen infót elhallgattak előlem - vigyorgott, mint a vadalma.

- Mert van egy jó versenymérnököd - paskolta meg a hátát Guill, aki közben Bennel beszélgetett.

- Aki természetesen roppant szerény - vágott vissza a pilóta.

- Mit szerénykedjek, ha VB-k vagyunk? - vigyorgott Guill.

- El ne szállj, apucika - vigyorogtam rá, célozva, hogy a télen megszületett a kisfia. - Mikor hozod el a cukiságot?

- Ha rajtam múlik, jönne mindig - nevetett. - De az anyja túl házsártos. Mert a hangos autók, meg nem is törődnék velük.

- Mondd meg nekik bátran, hogy majd mi szórakoztatjuk őket - mondta az odaérkező Max.

- Csak ne ígérgess ilyeneket, mert még mindig dolgozni jöttök ide, nem bulizni! - jegyezte meg Christian, aki szintén akkor ért oda.

- De hát az élet egy nagy buli! - vigyorgott Mike.

- Remélem, ilyen jó kedvetek lesz a futam után is - csóválta a fejét a Főnök.

- Ha csak ez a kölyök nem követ el egy orbitális hibát, nem lesz gond, Főnök! - vágta hátba a német pilótát Mike.

- Tünés dolgozni! - csóválta a fejét Horner nevetve.

- Na oszolj van, emberek - váltott komolyra Guill is, de nem bírta és elvigyorodott, mikor Mike szalutált neki.

- Micsoda savanyú népség! - nézett a mérnökök felé, akik nagyon komoly arccal beszéltek valamit.

- Inkább gyere és segíts - intettem neki. Sebastian közben intett nekünk és ment a pilótaparádéra. Norbert viszont ott maradt.

- Csak így magunk közt, nem akarsz inkább felmenni a páholyba? - mentem oda hozzá. - Nem zavarsz itt, meg semmi ilyesmi, de ha megint rosszul leszel, ők el tudnak látni, míg mi bepánilkolunk, hogy a boxunkban hal meg a pilótánk apukája.

- Nem leszek rosszul - nevetett. Szegényt szerintem azóta is mindenki ezzel piszkálja. A véghajrába a tavalyi utolsó futamon rosszul lett, és visszaküldtük a hotelbe, de ott nem bírta a dolgot és inkább visszajött. A gyomromban pici lepkék százai voltak, de vidáman köszöntöttem ezt az érzést. Akkor kezdtem el érezni, mennyire hosszú volt ez a szünet, és mennyire elszoktam ettől.

Átmentem a home-ba mikor minden előkészület megvolt és megnéztem a telefonom.

„ Felkelek majd és megnézem a futamot. Hajrá ;) CR”

Mosolyogva válaszoltam neki.

„ Szurkolj, hogy ne csesszük el a boxkiállást, mert sok múlhat rajta… Ja és hogy ne álljon meg a technika… :S Bár idén megbízhatóbb a kocsi. =) Kinky Kylie GO! =D „

Még gyorsan elmentünk ebédelni, a futam előtt, és másfél órával a kezdés előtt már újra a boxban voltunk.

Már mindenki mindenfélét csinált, csak ne kelljen egy helyben álldogálni és várni. Mi Mike- kal a McLarenes mérnököt parodizáltuk, aki a PITWALL-on szerencsétlenkedett.

Persze, mikor a kamerákat bekapcsolták, és kezdetét vette a közvetítés, a boxban mindenki haptákba vágta magát és nagyon komoly arccal készült már a futamra.

Mikor legközelebb Sebastiant láttam, már overállba volt és éppen a bukóját vette. Beálltam az ülés mellé, és kihajtottam a biztonsági övet, hogy be tudjon ülni rendesen.

Odajött hozzám, de már rám se nézett. Már benne volt a futamra való koncentrálásban. Ilyenkor nem szólunk már mi sem hozzá, csak Guill, de még ő is igen óvatosan.

Becsatoltam minden szemétkedés nélkül. Meghúztam a biztonsági övének vállpántjait, majd megrángattam picit, hogy tart-e. Mikor jónak minősítettem, elléptem a kocsitól.

- Pilóta biztonságosan az ülésben - nyomtam meg a fülesen lévő gombot. Mi csak a belső hálózaton kommunikáltunk, és ez is leginkább a versenyekre volt igaz.

- Vettem - válaszolt Ben. Mind a négy gumifelelős jelentett, mi pedig csendben hallgattuk végig Guill időjárás jelentését, majd elléptem a kocsi elől és kiengedtük Sebastiant.

Ahogy elhagyta a boxot, megindultunk a rajtrács felé. Én csak az emelőt vittem magammal, egész pontosan toltam magam előtt.

Mire felért a célegyenesbe, mi már ott álltunk az első helynél, és egyből felemeltünk a kocsit, hogy a gumimelegítők felkerüljenek. Innentől kezdve én a tömeget néztem, és hallgattam a belső rádióforgalmat, hogy kik mit beszélnek, és próbáltam felmérni, ki okozhat nekünk ma gondot. Az összes többi szerelő felém pillantgatott néha-néha. Mivel Ben ilyenkor a boxban volt vagy Guill mellett, így ilyenkor én voltam az, aki osztotta az észt.

Láttam, hogy többen is már pakolnak, és Guill már vissza is indult. Oda mentem Sebastianhoz, aki a kocsi mellett állt. Nem szóltam rá, hogy szálljon be. Vártam, hogy saját maga megtegye ezt. Mikor beült, én egyből bekötöttem, és a rádió és a vízcsövét is csatlakoztattam. Ellenőriztem mindent, hogy jó-e, majd visszamentem a helyemre.

- Gyertek le - hallottam meg Ben hangját, aki már a boxban volt. Bólintottam, ha valaki nem hallotta volna a rádiót, és amint lekerültek a paplanok leraktam a kocsit. Egy pillanatra még összeakadt a tekintetem Sebastianéval. Biccentettem neki és rámosolyogtam, mire viszonozta a biccentést. Odaszaladtam a többiekhez a fűre az emelővel a kezemben, és vártam, hogy elinduljon a felvezető kör.

A kocsik megrándultak és felbőgtek a motorok. Végigborsózott a hátam, ahogy mellettem nem olyan messze mentek el a bivalyerős gépek.

Mikor az utolsó autó is elment a felvezető körre, a szerelők és mérnökök tömege rohanni kezdett a boxok felé. Ez már jól begyakorolt volt, mint egy nagy tömegjelenet egy színdarabnál. Én egyszerűen átmásztam a falon, nem szórakoztam a kapunál, mivel ott úgyis a gumisok meg azok mennek előre, akik géppel mászkálnak. Mike átadta a két emelőt, majd ő is átmászott. Együtt rohantunk be a Red Bull boxba. Beálltam a Főnök és Ben közé és figyeltem, ahogy mindenki visszaér a boxba, a kocsik pedig elérnek a rajtrácsra.

A gyomromban már nem csak pillangók, de görcs is volt. Mellettem Horner rugózott és szerintem próbált nem elájulni, ahogy az arcát néztem. Ben a kezét tördelte, én pedig a számat rágtam. Borzalmas szokás, és csak a Forma 1 képes ezt ennyire kihozni belőlem. A tavalyi szezonzárón már vérzett a szám, annyira szétrágtam.

Mikor felvillantak szépen sorban a piros lámpák közel voltam az ájuláshoz. Ahogy elaludtak a piros lámpák, felbőgtek a motorok és megindult a mezőny.

- Gyerünk, gyerünk, gyerünk! - hallottam Hornert. Elmosolyodtam, már ismertem a hülye szokásait, ilyenkor ő is csak egy a sok millió szurkoló közül. Mikor Sebastian simán elfordult és jól le is hagyta egyből Hamiltont, a mi boxunkban mindenki fellélegzett egy kicsit. Webber boxában még izgultak, és Horner is még rugózott, rátapadva a képernyőre, de minket már annyira nem izgatott, hogy Webber mit csinál. Annyira azért nem volt nagy a csapategység, hogy még érte is aggódjunk.

Ahogy lenyugodtak a kedélyek a két Red Bull körül, Horner átment a helyére, mi pedig hoztuk a kis székeinket, és szépen leültünk. Eddig nekünk sima volt a dolog.

- Hihetetlen! - kommentálta Mike a Massa védekezést. Button szeretett volna elmenni Massa mellett körökön át, de hihetetlen módon maga mögött tartotta a brazil. Az én bukóm az ölemben pihent, mivel nyomta a hajam miatta a fejemet. De mikor körökkel később meghallottam a csapatrádióban, hogy Sebastian a gumikkal bajlódik, felvettem a tűzálló maszkot, és a bukót is a fejembe húztam. Bekötöttem az állam alatt és mire kész lettem, már kaptuk is a jelet, hogy boxkiállás lesz.

- 3.7 alatt meg kéne csinálni a boxkiállást, hogy biztosra menjünk - hallottam Guill hangját.

- 3.7 - ismételtem meg magamnak.

Beálltam a fehér vonaltól pár centire, és vártuk, hogy Sebastian megérkezzen.

Mikor a boxban észrevettem a Red Bullt, a pulzusom nagyon megugrott. Kitámasztottam a lábammal, és ahogy befordult a kocsi a helyére, egyből alálöktem az emelőt, teljesen egyszerre Mike-kal. Ahogy fordult a nyalóka Ben kezében, ki is rántottam alóla és azzal a lendülettel jobbra ki is fordultam, hogy elférjen tőlem a kocsi.

- 3.4. Gratulálok! - hallottam Guill hangját. Elvigyorodtam a bukó alatt és lepacsiztam Mike- kal és Bennel.

A vérem még mindig iszonyú ütemben lüktetett az ereimben.

Visszaültünk a boxba és néztük tovább a futamot. Izgulni csak azért izgultam, hogy a technika meg ne adja magát, abba biztos voltam, hogy Sebastian nem fog fejben szétesni.

A második kiállásnál már nem volt rajtunk akkora nyomás, hiszen már elég szép előnyünk volt. 3.7 alatt lett meg a kiállás. Ahogy leültem, szédülni kezdtem a sok adrenalintól, ami a véremben volt. Hátra dőltem és próbáltam megnyugtatni a szervezetem. Nem volt több tervezett boxkiállás.

- Na Petrov versus Alonso - ült felé izgatottan Mike. - Na vajon 2011-ben meg tudja-e előzni egy kétszeres Világbajnok a kezdő Petrovot?

- Ne legyél bunkó - szólt rá Max.

- És ha Alonsonak drukkolok? - nézett rá Mike.

- Akkor tűnj a boxunkból - nevettem. Gyengéden oldalba vágott.

Ahogy jött a futam vége, úgy nőtt a feszültség a boxunkban. Webber nem igazán volt dobogó közelben. Úgy nézett ki, hogy Sebastian, Hamilton és Petrov lesz a dobogón, de ahhoz még egyben be kell érniük. Átlestem a másik oldali boxba és láttam, hogy a szerelők nagyon aggodalmas arccal nézik a TV-t és a szektorokat.

- Valami van Webber kocsijával - jegyeztem meg.

- A mienkkel ne legyen semmi - kelt fel Ben. Sebastian elment az utolsó körre. Mind felkeltünk és a TV előtt állva drukkoltunk, hogy minden rendben legyen.

Mikor az utolsó kanyarba fordult be szinte egyszerre indultunk meg rohanva a boksz falhoz. Még igazán senki nem mert örülni, csak mikor megláttuk a kockászászló alatt Sebastiant, de akkor egyszerre kezdtünk el ordibálni, és félig kint lógtunk a falon.

- Győztünk, győztünk! - skandálta Mike és megölelt. Ott a Red Bull fejesek mellett ugráltunk és éljeneztünk. Tommi is csatlakozott, miután behúzta a táblát.

A feszültség, ami eddig a gyomrom szorította, távozott a testemből. Jó évkezdés, jó és megbízható kocsi, és egy kiváló pilóta. Nem kell több!

- Megvédjük a címet! - ujjongott Ben is. Szorosan megöleltem és egyik siettünk a dobogóhoz, hogy ünnepelhessük a pilótánkat.

Ordibáltunk és éljeneztünk, mikor beparkolt és kiszállt Sebastian, majd kicsit visszafogtuk magunkat, míg ki nem lépett a dobogóra, akkor viszont olyan hangorkán lett, hogy a saját hangom nem hallottam.

A himnuszokat csendben végig álltuk, de már ott volt egy hatalmas buli ígérete a levegőben. Sebastian végig mutogatott nekünk, mi meg neki. Rám kacsintott, amin nevettem egy jót.

Hihetetlen érzés volt így a VB után ismét nyerni, bár ahhoz nem volt hasonlítható öröm.

- Na, ki támogatja haza a regnáló Bajnokot? - kérdezte Ben, mikor Sebastian sokadszorra is beleivott a pezsgőbe.

- Meg kéne tanítani inni rendesen. - nevetett Mike.

- Még kölyök - vigyorogtam.

Az interjúk alatt mindenki gratulált mindenkinek, és vártuk, hogy a kocsit visszahozzák mérlegelésről, na és persze, hogy a Bajnokunk visszaérjen.

11 megjegyzés:

  1. :D Mocsokság! Én is ott akarok lenni! :D
    Fura, hogy a szerelők mennyire lazább népség a mérnököknél. Ilyenkor mindig Virág jut eszembe. :D
    Fantasztikusan írtad le a futamot, és az is jó volt, hogy ilyen részletesen. Még mindig imádom a kis szócsatákat a csapaton belül, az Alonso vs. Petrov pedig hatalmas volt. :D Nekem is az jutott eszembe, nézve a versenyt, bár, szerintem kinek nem? :D Várom, várom, várom nagyon a következő futamot, meg a következő részt! És remélem, Bennek igaza lesz! :P

    A.J.

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen,egyszerűen HIHETETLEN,hogy te minden beosztásban lévő főszereplőt úgy tudsz megalkotni,hogy tényleg elhiggyem,hogy szerelők,mérnökök,vécépucoló nénik,satöbbi... Mi a fenéért értesz te mindenhez? Olyan szemétség,elveszed a tehetséget az emberektől...én például semmiben nem vagyok jó,te meg,aminek nekikezdesz,abba két pillanat alatt úgy beásod magad,mintha belsős ember lennél,mintha évek óta szerelő,mérnök,satöbbi lennél. És ez nem belső segítség hatása,mert te mindenhez értesz,esküszöm. Tanulj rendesen,Gooff,mert ha azt teszed,akkor belőled valami olyan nagy ember lesz...! Majd dicsekedhetek,hogy egyszer volt olyan szerencsém,hogy a bétád lehettem... :)

    Még mindig előbb ugrik be egy futamon Virág,mint Barby. Még. :D

    A mérnökök állítólagos fapofájáról és ellazulásra képtelen mivoltukról borzalmasan sok gondolat és cáfolat ugrott be a fejembe (oké,oké,igazából csak egy xD de kibővítettem xD ). De borzalmasan hat rád egy ember,Virág... észrevetted,hogy egyre rosszabbat gondolsz a mérnökökről? :D Fujfujj...:D:D

    Mike-ot imádom. Így,egyszerűen. Na,itt is megvan a kedvencem...:D ő az egyetlen ember,akit ha eltüntetsz a ficből,akkor üvölteni fogok :D a többit kinyírhatod,bármilyen halálnemben xD

    A futamleírásnál nagyon fura volt,hogy ilyen kevés az infó... megszoktam a misses számításokat,telemetriát,taktikákat...fura :D

    VálaszTörlés
  3. A hatalmas buli ígéreténél olyan nagyon röhögtem... xD

    Cris véleményére nagyon kíváncsi vagyok...hogy fogja-e félteni Barbyt...vagyis nyílván fogja,a kérdés csak az,hogy hülye is lesz-e,és hangoztatni fogja,vagy okosan csendben marad. :D

    kész,ennyire futotta ma! :D Teher alatt nem könnyű komit írni,erre már rájöttem.:D Könnyebb volt akkor,amikor csak egy komizó voltam.Írhattam szabadon minden hülyeséget. Fura. :D

    KFN! :D

    a konfliktusos :)

    VálaszTörlés
  4. annyira de annyira jó olvasni a blogot :D tisztára feldobódok utána :P de őszintén azért zárójelben megjegyzem, hogy örülnék ha Sebbel is alakulnának a dolgok, persze tudom én is, hogy sok idő van még hátra, de na.. kicsit rámjött most a telhetetlenség :P amúgy abban egyetértek én is hogy Mike nagy arc :DD de ez elmondható általánosságban a többi szerelőről is, óriási buli lehet a munka köztük :'D már nagyon várom a következő részt ;)

    puszi, Dzsordzsi : ))

    VálaszTörlés
  5. Nem voltam elég gyors hogy írjak az előzőhöz is, mind1 írok most ide :D Végre végre F1 :D:D Meghallottam a kocsik hangját és libabőrös lettem xD Annyira jó volt végre újra szabadedzéseket, időmérőt, futamot nézni! Ez a győzelem pedig fantasztikus volt :D VBhez méltó kezdés :D
    Na a fejezetek: Az előző olyan kis békés, átvezető féle szerintem. Kell néha ilyen. És igen a pókos rész találó volt, a hideg is kirázott olvasás közben. Ez az amit soha nem akarok átélni!!
    Ez a fejezet pedig: ismétlem önmagam VÉGRE FUTAM :D:D Fagyival kezdeni a napot? Barby tud élni :P
    Vigyázzanak ám a srácok Norbertre!!! Olyan kis aranyos, és kész csoda hogy Nicole és Jessica mellett meg tudták találni őt is közvetítés közben :D
    Réka, szerintem az eddigiek alapján Cris okos :D DE lehet most a férfiúi büszkesége nagyobb lesz...
    Várom a folytatás.

    VálaszTörlés
  6. Visszatértem a kommenteléshez... sajnálom, hogy a Miss véget ért, de így végigolvasva ezt a történetet: egész jól alakul. XD
    Bár még hiányzik Virág...

    Ehhez a fejezet: végre futam, már úgy hiányzott.
    Mikor olvastam az elején Barby szokását, hogy minden reggel jégkrém, egyből Kimi jutott eszembe. Vajon itt is fel fog tűnni, mint Seb (és/vagy Barby) jó barátja?! Megnézném, ahogy együtt buliznak! XD

    Mike jó fej! Ezt imádtam: "- És ha Alonsonak drukkolok?"
    Én ilyet soha nem mondanék, az biztos! :P

    Furcsa, hogy Cris csak SMS-ekben van jelen. Tudom, futamhétvége, de akkor is... Nem vagyok oda a focistáért, de itt még a végén megkedvelteted velem. Már hiányolom. :D

    Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  7. Megint csak azt tudom mondani h nagyon nagyon jóó lett :D és ezt a hiperszuper tempót :D Ahogy így olvastam megint átéltem a nagydíjat,ami nem volt egy hátrányos dolog :D
    Olyan jó volt elolvasni szerelői szemszögből az egészet,hogy mégis h történhet ez az egész ott...jó lenne egyszer(meg többször) onnan követni az eseményeket:D
    "Annyira azért nem volt nagy a csapategység, hogy még érte is aggódjunk. "- nah ez marha nagy volt,jót röhögtem rajta XD meg is értem h érte nem aggódnak :P
    egyébként bírom Crist meg minden csak olyan jó lenne ha inkább Sebbel alakulnának az események...:P de majdcsak eljön egyszer az is :D
    Remélhetőleg legközelebb is majd egy győztes futamról tudsz nekünk beszámolni...várom már^^

    Blanka

    VálaszTörlés
  8. Mennyire hiányzott már a verseny! Háromszor is megnéztem. :p
    Amikor Seb a dobogón állt tegnap, gondoltam rá, vajon mit alkot nekünk Gooffy? :)
    Imádom már most ezt a történetet is. Hihetetlen, hogy mennyire más ez, mint a Miss volt. Teljesen más szemszög, nagyon klassz, hogy most szerelői oldalról figyelhetjük az eseményeket.
    EGyébként amikor Seb pezsgőzött, eszembe jutott, hogy egyszer olvastam tőle valahol, hogy az egyik hőségben zajlott verseny után bőven ivott pezsgőt, és mire az interjúszobába ért már érezte, hogy valami nincs rendben. XD
    A Seb-Barby szállal kapcsolatban türelmes vagyok, most volt egy kacsintás a dobogóról, majd alakul... ;)
    Chris pedig aranyos meg minden, de tudjuk, hogy itt Sebi lesz majd a főszereplő. Igaz? :)

    Dina

    VálaszTörlés
  9. Szijjja:d
    Isme't egy nagyon joo''' re'sz lett:)
    Ahogy irtad a nagydijat, mintha ujra ne'ztem volna...ero"ssen joo' lett.
    Va'rom a folytit...:)
    E's jo' sok Crist bele...nagyon hia'nyzott ebbbol"l a re'szbo"l:|....na de majd a ko:vetkezo"ben(...reme'lju:k:D)


    Sok puuuuxxxi:*

    Zituuu:D

    VálaszTörlés
  10. Huuha mire ideérek megpróbálni vmi komit összerakni már vagyunk rendesen :DD jó látni :P
    Ebből az új szempontból is tökéletesen átélhetően írod le a futamokat, jó volt újra örülni a sikernek :)) Szeretem, hogy beleraksz ilyen tipikus dolgokat, mint például a szerelők a pitwallon (ami mondjuk kihagyhatatlan :D), és Sebi dobogós mutogatása/kacsintgatása. Azon mindig elgondolkozok, kinek és éppen mit jelenthet. :D
    Ha most vmi bulis részletezés jön, akkor ott várok érdekes dolgokat (bár nem tudom, Sebit még korainak látom várni), ha esetleg kihagyod, akkor talán Cris kap megint szerepet, és azt várom :P :D
    Lényeg, hogy imádunk! :D
    puszi, Zsani

    VálaszTörlés
  11. Szia! Bár eddig még nem írtam komit de most megerőltettem magam :D Nagyon tetszik a történeted,és kíváncsian várom a folytatást :D

    VálaszTörlés