2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. április 25., hétfő

Kína- Török 2

Rékát megkértem tegnap este mondjon egy nem létező karakter nevet ebből a történetemből ( Igaz elsőre rávágta, hogy Eva.. XD )Szóval: Réka Barbit mondta. Hogy ez mit jelent? Tippeljetek a fejezet alapján =p


- Mi a francot kerestek itt? - tettem fel az első kérdést, amikor kinyitottam a bejárati ajtót.

- Lehetnél sokkal nagyobb tisztelettel felénk - jegyezte meg apám.

- Pont titeket nem foglak tisztelni. - Felvettem a húgom és megöleltem. - Szia Aninak, hogy vagy?

- Jepültünk! - újságolta boldogan. Bementem vele a nappaliba és leültem a kanapéra.

- Nem nézel ki valami jól! Mondtam, hogy tönkretesz a munkád! - kötözködött az apám.

- Nem a munkámmal van a baj, de persze ezt te soha nem fogod megérteni - vetettem oda. Teljesen Anira figyeltem.

- Miért nem élsz egy nagyobb és tisztább lakásban? - kérdezet anya - Bár te meg a rend…

- Azért jöttetek, hogy kritizáljatok mindent, ami körülvesz? - érdeklődtem.

- Nem. Jöttünk, mert te nem voltál képes több mint egy éve felénk nézni! - akadt fenn anya a dolgon.

- Vajon hogy mertem!?- forgattam meg a szemem.

- Igazán takaríthatnál többet - nézett körbe anya undorodva.

- Mikor itthon vagyok pár napot, nem arra fogom elcseszni, hogy összepakoljak és minden porszemet letöröljek, ami az egyhetes távolléteimben lerakódik - morogtam.

- És még ez a kutya is - csóválta a fejét apám.

- Ani, van kedved lemenni a játszótérre Akirával? - kérdeztem a húgomtól.

- Ideeen! - vágta rá boldogan.

- Míg nem vagyok itt, döntsétek el, melyik hotelben laktok majd, mert itt nem maradtok ilyen hozzáállással, az biztos - vágtam anyám fejéhez. Ani és Akira boldogan szaladtak az ajtóhoz.

- Mégis mit képzelsz? - akadt ki apám.

- Azt, hogy ez a lakás maximálisan az enyém, és itt én diktálom a feltételeket és nem te! - vágtam a fejéhez. - És ha majd hajnali hatkor van kedvem hazaesni egy orgiából, akkor abba neked nincs beleszólásod.

- Van barátod! - kötekedett anya. - Őt mikor szándékozod nekünk bemutatni?

- Soha! - vágtam rá, míg beleléptem a cipőmbe. Felvettem egy vékony kabátot, és kivonultam a lakásból.

Legalább két órán át lent voltunk a játszótéren, és csak utána mentünk vissza a lakásba. Anyám pakolászott, apám meg a kanapén ült és a TV-t kapcsolgatta.

- Miért nincs egy normális adó sem, ahol érthető nyelven beszélnek? - kérdezte tőlem.

- Mert nem tudsz angolul, és Angliában vagy - néztem rá lenézően, hogy ezt nem érti meg. - Anya, mit művelsz?

- Összepakolok kicsit. Zavar a kupi - magyarázta.

- Miért, maradtok? - kérdeztem arra célzóan, hogy nem tetszik a dolog.

- Persze! A hétvégén húsvét lesz - bólintott.

- Petra innen pont 40 perc autókázásra lakik. Szívesen elviszlek titeket - mondtam apámra nézve.

- Mi veled akarjuk tölteni - mondtam anyám egyből.

- Igazából Anemona akart veled lenni - mondta apám mellékesen. Ránéztem a húgomra, aki még mindig a nyakamba kapaszkodva hallgatta a vitát.

- Hijjányzój - vallotta be a hajamba bújva. - Cjisz is hijjányzik. Ő itt jesz?

- Nem lesz itt - ráztam a fejem szomorúan. Már bántam, hogy elvittem hozzá a húgomat. - Bencét hol hagytátok?

- A keresztszüleinél van - magyarázta anya. Elhúztam a számat és lemondóan felsóhajtottam.

Anit elvittem a fürdőbe, megmosni a kezét és az arcát.

Mikor visszaértem, anya felém nyújtotta a telefonom.

- Míg bent voltatok, valaki hívott. - Elvettem tőle a telefont, és megállt egy pillanatra a szívem, mikor láttam, hogy Cris keresett.

- Miért nem hoztad le, vagy vetted fel? - támadtam anyának. Most biztos, hogy azt hiszi, hogy nem érdeklem már!

- Neked mindig minden baj! - ordított velem kapásból apám. Elszámoltam nehezen ötig, hogy ne ordítsak vissza. - Egy kis lyukban élsz, és még prédikálsz, hogy te vitted sokra? Petrának legalább van egy hatalmas háza, és fel tud mutatni valamit.

- Végülis nem értem el semmit, igazad van - válaszoltam veszélyesen halkan. - Csak a Forma 1-ben vagyok szerelő. Világbajnok szerelő!

- Az tavaly volt - legyintett apám. - Vigyél el minket a Petrához! - követelte, és felkelt a kanapéról.

- Lemaradt a kérlek! - vágtam rá pofátlanul. - Szívesen elviszlek innen, hogy ne rontsd itt a levegőt. - Nem hagytam, hogy válaszoljon, mert bementem a szobámba, összepakoltam pár fontosabb cuccom, és kifelé menet bevágtam magam mögött a bejárati ajtót.

Kijártam a garázsból és a ház elé álltam be. Ráfeküdtem a dudára, és nem érdekelt, hogy az összes szomszéd kinézett.

- Ülj át. Én vezetek - közölte apám a vezetőülés melletti ablaknál állva.

- Ezt a kocsit te nem fogod vezetni - vágtam rá. - Vagy beszállsz, vagy metrózol és gyalogolsz. Engem nem érdekel.

Dühöngött, és vörösödött a feje, de beszállt mellém. Anya és Ani beültek hátra, és szerencsére még mindig itt volt gyerekülés.

- Teljesen szabálytalanul közlekedsz! - akadt ki apám 3 perc után.

- Mivel fordított a közlekedés Európához képest, így teljesen szabályosan közlekedem - morogtam.

- Mi az, hogy városban hetvennel mész? - magyarázott továbbra is bele.

- Vagy fogd be, vagy szállj ki - válaszoltam neki, oda se nézve. Hiányzott a motorom, mikor elértük London belvárosát, és több helyen is sikerült kisebb dugóba keveredni.

- Nem hiszem el, hogy nem tudod kikerülni a dugókat! - mérgelődött apám.

- Esküszöm, kirángatom a kocsiból és itt hagyom a jó francba - morogtam angolul.

- Mit mondtál? - kérdezte anyám.

- Semmit - morogtam vissza neki.

A telefonom megint csörögni kezdett, így a kesztyűtartóból kiszedtem a fülest és a fülemre tettem. A telefont pedig a tartóba tettem.

- Mi újság, Ben? - vettem fel.

- Merre töltöd az ünnepet? - érdeklődött.

- Otthon nyugalomban - vágtam rá. - Miért?

- Csak érdeklődöm, mert szeretnék mutatni neked valamit. Merre vagy most? - érdeklődött.

- Londonban, de egy- két óra múlva otthon leszek. Bemenjek a gyárba? - faggattam.

- Fent leszek az irodában, csörgess meg, ha a gyárnál vagy -mondta.

- Rendben, majd jelentkezem - egyeztem bele.

Elvittem anyuékat, és nehéz szívvel hagytam ott a síró húgom Petránál. A házigazda kijött velem, vissza a kocsihoz.

- Láttad már az újságokat? - kérdezte kíváncsian.

- Nem - ráztam a fejem. - Ben mutatni akar valamit, gondolom azokat - sóhajtottam.

- Akkor nem mondok semmit. Ne borulj ki, oké? - nézett rám aggódva.

- Rendben - bólintottam. - Beszéltél azóta Ramossal?

- Írogatunk egymásnak - vont vállat mosolyogva. - És tudom ebből, hogy Cris nincs a legjobban.

- Ő kért időt - fújtam ki a levegőt. - Megyek, Ben várja a hívásom.

- Vigyázz magadra! - lépett el a kocsitól. Ani az ablakban állt és még mindig maszatos volt az arca a könnyektől. Kiszálltam, és kiszedtem a csomagtartó alsó rekeszéből a kesztyűket, amiket még Casillastól kapott. Kinyitottam a táskám amit, még otthon raktam össze, és kiszedtem belőle Cris mezét, és abba csomagoltam bele Casillas kesztyűit.

- Ezt add oda Aninak, kérlek - nyomtam Petra kezébe.

- A mezt is nekiadod? - kérdezte meglepve. Bólintottam.

- Még nagyon pici, de Cris mély nyomot hagyott benne. Ez az én hibám, nem szabadott volna elvinnem. Neki erre nagyobb szüksége van. - Visszaszálltam a kocsiba és beindultam a városba.

Bevásároltam rengeteg piát, majd hazamentem. Átpakoltam az összes piát a hátizsákomba, amit a hátamra vettem, és a ruhás táskámat felraktam a motorra magam mögé, felerősítve. Felmentem, és átvettem a motoros gatyám, csizmám és a dzsekim. A bukóm felkaptam, Akirát pedig átvittem a szomszéd néninek, hogy vigyázzon rá a hétvégén. Csak utána indultam a gyárba motorral.

Lent a garázsban megcsörgettem Bent, majd felindultam.

Az irodáknál összefutottam Guillel, de csak intettünk egymásnak, mivel éppen telefonált.

Bekopogtam Benhez, és egyből be is léptem.

- Nézd meg őket - bökött a kanapé előtti asztalra. Leültem, és két újságnak is az elején én voltam, és Cris. Felvettem az egyiket és belelapoztam.

- Honnan jöttek rá? - néztem Benre lemondóan. Egy cikk volt benne, hogy én vagyok az a titokzatos nő, akivel Crist már többször is lekapták. A leírtakból ítélve a gólöröme és egy Forma 1- és focirajongó buktatott le.

Rengeteg kép volt az újságban. Mikor a játszótéren Anival és Bencével vagyunk, Marcelo éppen bolondozik... Kint a Real meccsen, mikor próbált védeni az újságírók elől. A reptéren Hugóval is lefotóztak, és ott volt jó pár kép rólam overállban, vagy a pályán mászkálva. Mikor Sebastiannal nevetünk, vagy mikor éppen verseny előtt a kocsi orránál állok. Ott volt Cris gólöröméről egy kép. Mikor itt, Milton Keynesben fotózták le.

Hátra dőltem a kanapén és lehunytam a szemem.

- Utálom, hogy híres - suttogtam. Ben odaült mellém.

- Sajnálom. Eddig sem lehetett könnyű. - Megszorította bátorítóan a vállam. Ránéztem, majd elhúztam a számat.

- Gondolod, hogy látta már..? - Nem is gondolkodott rajta, csak bólintott.

- Szerintem már meg is környékezték az újságírók, hogy minél többet megtudjanak rólad - magyarázta. - Egyelőre azt tudják, hogy a Forma 1-ben dolgozol, és hogy itt vagy szerelő. Nevet még nem tudnak.

- Micsoda mázlim van - morogtam. - Utálom a rivaldafényt.

- Egy dolgot tehetsz ellene - jegyezte meg.

- Megszakítok vele minden kapcsolatot - suttogtam az újságokat nézve. Lassan bólintott. - Most megyek, kösz, hogy szóltál. Mikor jöjjek melózni?

- Török előtti héten pénteken. Felmentelek az ügyelet alól. - Hálásan rámosolyogtam. - De egy kikötésem van: vigyázz magadra!

- Köszönöm - biccentettem és kisiettem az irodából. Holnap bezár pár napra a gyár, hiszen húsvét jön, így sokan pakolásztak, és már hazafele indultak.

Lent a garázsban felvettem a bukósisakom, felhúztam a kesztyűimet, és felültem a motorra.

A gyárhoz vezető úton jött velem szembe a fekete BMW. Nem volt kedvem megállni, de villogtatott, így félrehúzódtam, és megálltam, de a motort nem állítottam le.

- Jobban vagy? - kérdezte Sebastian aggódva, ahogy megállt mellettem.

- Nincs bajom - erőltettem egy mosolyt magamra. A bukótól nem láthatta rendesen az arcom szerencsére. - Miért vagy még itt? Nem mész haza Németországba?

- De, pár óra múlva indul a gépem - mosolyodott el. - Csak még be kellett jönnöm egy megbeszélésre, és utána megyek csak.

- Kellemes Húsvétot. Pihend ki magad, Bajnok - mosolyogtam rá. Viszonozta egy nagy boldog vigyorral.

- Az vagyok. Bajnok. - Egy pillanatra elrévedt a tekintete, majd ha lehet, még nagyobb vigyor jelent meg az arcán. - Te pedig szerves része voltál, szóval mosolyt fel.

- Bocs, hogy annyira rondán küldtelek el - jutott eszembe a kirohanásom.

- Túléltem - vonta meg a vállát. - Csak aggódtam.

Visszanyeltem a vitatkozást, hogy értem nem kell. Közben pedig egy piros pontot írtam Cris számlájára, hiszen mellette nyugodtam bele, hogy van, aki aggódik értem. Cristiano..

- Megyek - sóhajtottam.

- Vigyázz magadra! - figyelmeztetett Sebastian.

- Én vigyázok magamra, mások nem vigyáznak rám - nevettem. Lecsaptam a bukóm plexijét, és meghúztam a gázt. Még visszaintettem neki, majd befordultam a városi utakra.

Egészen este 10-ig motoroztam mindenfele, majd a szokásos szórakozóhelyünk mellett állítottam le a tűzforró motort. Átvettem a parkolóban a magassarkú csizmám, és egy műbőr gatyát. Felvettem a fehér, mélyen vágott felsőm és visszavettem a bőrdzsekim. Vastagon kihúztam feketével a szemem, és otthagytam a motort. Bent a pultos srácnak leadtam a táskáimat és a bukómat, majd felmentem az elsőre, tombolni.

El akartam felejteni pár órára mindent. Jó pár felessel indítottam az estét, és nagyon ritka alkalomként a harmadik pohár után ránéztem a disco pultosára. Jól ismert már engem.

- Nem akarok gondolkodni és érezni a lelki fájdalmaimat - mondtam neki. - Adj nekem valamit, tök mindegy, mi az.

- 5 óra - tolt elém egy kis tasakot, amiben egy szem pirula volt. - Ennyi a maximális hatóideje.

- Tökéletes - bólintottam, és egy feles vodkával lekísértem. Tudtam, ha ezt Ben vagy Max megtudja, nagy bajba kerülök. Más fejesekről nem is beszélve. Volt három hetem, hogy eltűnjön a szervezetemből, mielőtt esetleges ellenőrzést kapunk.

Az egész éjszakát végigtomboltam, bár szinte semmire nem emlékeztem másnap reggel.

A szórakozóhely legfelső szintjén ébredtem, a falnak támaszkodva. A fejem azt hittem, kettérobban, annyira fájt, és a lábam is iszonyatosan lüktetett a magas sarkúban való tombolás miatt. Biztosra vettem, hogy tele van vízhólyaggal. Lementem nehézkesen a vendéglő részbe, és a WC-ben átöltöztem, és csak utána mentem a pulthoz elkérni a cuccom.

Mire kibicegtem a motorhoz, már könnybe lábadtak a szemeim, annyira fájt a fejem és mindkét lábam.

Nehézkesen felültem, és nagyon lassan mentem hazáig, mivel nem igazán voltak reflexeim, és a váltás is egy kínszenvedés volt.

Elhoztam Akirát a szomszédtól, és beléptem a kutyával együtt a lakásba. Minden úgy volt, ahogy hagytam. Nyögve dőltem végig a kanapén, és nagy nehezen levettem a cipőmet. A nagylábam ujja a köröm előtt egy nagy vízhólyaggal díszelgett, a sarkam is megdagadt és befehéredett a vízhólyagtól mindkét lábamon. Bokáim meg voltak teljesen dagadva. Nyöszörögve mentem el a fürdőig, és ott beültem meztelenül a zuhanytálcába, hogy folyjon csak rám a víz.

Jó ideig ültem ott. Akira addig szomorú tekintettel ült velem szemben a fürdőszőnyegén.

Talán egy óra után keltem fel, és letörölve magamról a vizet, a fejemen egy törülközővel nyögve dőltem végig az ágyon. Akira odabújt az oldalamhoz, és egyből el is aludtam.

**

Mikor felkeltem az első dolgom volt teát főzni. Félig öntöttem a poharam whiskyvel és arra öntöttem rá az édes teát. Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t, hogy ne csak úgy üljek ott.

- Szánalom, amit csinálok - jegyeztem meg Akirának, aki odajött mellém a kanapéra és az ölembe tette a fejét. - Szombat van és én csak itt ülök, ahelyett, hogy hasznossá tenné magam.

Körbenéztem, és tényleg elég nagy rendetlenség volt.

- Pakoljunk össze - keltem fel, és az üres poharam leraktam a pultra, és max hangerő mellett kezdtem el pakolászni. Tízpercenként meghúztam a whiskys üveget, így egy óra múlva már táncolva pakolásztam.

Ahogy elfogyott az első üveg, már nyitottam is meg a következőt, bár már nem álltam biztos lábakon, főleg, hogy a lábaim még mindig nagyon sajogtak. De ez most jó volt. Ugráltam, táncoltam, fájjon csak a lábam. Inkább a lábam, mint Cris hiánya és szavai.

Megálltam a mozdulatban.

- Tegnap hívott engem, míg anyáék itt voltak! - néztem Akirára, bár már két kutyát láttam, ami reméltem, hogy csak hülyeség.

- Hol a telefonom? - fordultam körbe, így el is hagyott az egyensúlyom és a földön kötöttem ki. - Meg kell találnom azt a nyamvadt telefont! - kezdtem kiborulni, amit nem akartam.

Nagy nehezen találtam meg az ágyamban. Egyből hívtam, de nem vette fel.

Egyszerűen kiültem a kanapéra és megbontottam egy újabb üveg piát. Akira panaszosan nyüszögve tette a fejét a combomra.

**

Fogalmam sem volt az időről, vagy arról, hogy milyen nap van. Az ágyamban feküdtem, és körülöttem több üveg is volt. Mind üres.

Felkeltem, és a gyógyszeres szekrényből kivettem három dobozt.

Az elsőből kivettem két szemet, és egy bontott üvegű piával húztam le. A következő nyugtató volt. Abból is bevettem egyet, ugyanazzal a piával, majd adtam Akirának enni és friss vizet inni és elmentem tusolni.

Már a víz alatt állva szédültem, és alig bírtam összpontosítani a környezetemre. A fürdő padlóján ülve befújtam a lábam gyulladáscsökkentővel, és átmentem a piás üveggel és a harmadik gyógyszeres dobozzal a kezemben a hálószobámba. Leültem az ágyra, és bevettem az altatót, amit jó nagy korty alkohollal kísértem le. Végigdőltem az ágyon és néztem a plafont, bár az egész egybefolyt. A világ szüntelen forgott, és nem akart megállni, és megvárni, míg én felkelek. Valamikor hatottak a gyógyszerek, és elaludtam. Az utolsó gondolatom még az volt, hogy talán ez így sok volt egyszerre.

9 megjegyzés:

  1. Persze,hárítsd rám a felelősséget xD Félünk,félünk?? xD

    Most először vagyok olyan helyzetben,hogy úgy kéne megkommentálnom egy balhét,hogy nem teljesen vagyok meglepődve,mármint most először van ilyen balhészagú állapot itt béta-létemben. :D

    Amúgy nagyon érezni lehetett,hogy hú meg ajjaj lesz itt, mert mindenki mondta,hogy "vigyázz magadra,Barby!"

    Seb a fenének ilyen tökéletes! Haragudnia kéne! Vagyis nyilván megértette,hogy Barby haragja nem neki szól,de...MÉGIS. Seb idegesít xD ezért nem mondhatom rá,hogy Mary-Sue,mert irritál xD Mindjárt meglincselnek a többiek,de én Crisnél maradok,nekem Ő kell :D Vagy Mike xD akkor meglepődnénk,mi? xD

    Barby szüleit még mindig levetném a Taigetoszról:D Spártában meghaltak volna születéskor-.-

    azt,hogy Ramost még ide is becsempészed,az kész-.-xD megyek is Csillogót olvasni,az tisztán Ramosmentes történet volt...:D Régi szép idők...:)

    Hm,most már nem mondhatom,hogy átkötő fejezet volt,mert beraktad a végére az izgalmat...bár végülis az,mert nem történt itt semmi érdemleges...:D :D

    És VÉGRE itt is előkerült a veszélyes hajlamú Gooff :D bár valahogy még mindig úgy érzem,hogy mostanra lenyugodtál.Vagyis nem lenyugodtál.Az az állandó félelem a Misshez tartozott. Nem a Két Világhoz,nem a Csillogóhoz.A Misshez. Egy sajátossága a sok közül.Mert ha megnézzük,akkora balhék nem voltak sem a Misst megelőző,sem követő sztoriban. Hehe,nem szereted ismételni magad! :D Szerintem már csak te is azért mondogatod mindig azt,hogy na várjatok,lesz még balhé,mert megszoktad,és EZT már sok lenne elengedni. Azzal végleg magad mögött hagynád a Misst.:)

    hát ez lehet,hogy hülyeség volt:D
    Kérlek,írjatok komikat,mert Gooff addig engem nyúz komiírásügyileg xD Béta vagyok,mentsetek ki! :D

    puszi: a konfliktusos;)

    VálaszTörlés
  2. Húha, a család eszembe sem jutott, mint vendégek. :O Azon gondolkoztam, hogy nem Cris lesz, de hogy ők… Anit jó volt „újra látni”, a család többi részével pedig haladt tovább a szál. Igazi szörnyű család karaktereket alkottál, csodálkoztam, hogy Barby kibírta az apjával… :D
    Mikor Bennel beszélt, megmutatkozott, mennyire egy család a RB, ezt olyan jó látni :)
    És akkor jön a fekete leves. Nem kellett fejezet a tippemhez, mikor megláttam a *nem létező karakter* kifejezést. Csak bajt jelenthetett… Elsőre úgy gondolom, nem fogod megölni. Nem kéne főhőst gyilkolgatni így évad elején (megjegyzem, később se) ^^ Persze nagyon sok minden mást lehet vele csinálni, valami nagyot várok. Én már olyanokon gondolkozom, hogy vajon Cris kereste-e, főleg így, hogy Barby nem hívta vissza, ki talál rá, szóval egy rakat kérdőjel van a fejem felett, és bízom benned :)
    Oh és egy kedvenc szösszenet: „Én vigyázok magamra, mások nem vigyáznak rám” milyen igaz tud ez lenni… (:
    Siess a kövivel! ;)
    Zsani

    VálaszTörlés
  3. Ééééééééén megmondtam!!! Barby szülei...lesz itt még szerintem ihaj meg csuhaj...főleg, ha Seb megtudja valaki kontnyelestől, hogy Barby miket műűűűvel...Lesz balhé mert sok volt a "Vigyázz magadra" dolog...éééss elértünk odáig, hogy Chrissel megszakít minden kapcsolatot...kiborul...jön Seb és a többi...Hajráááá Gooffy...akarom mééég méééééég :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Egy ideje gondolkodom, hogy írjak-e neked. Most érett meg az elhatározás, hogy leírom a gondolatom.
    Ez a történet kettősséget okoz bennem.Nem igazi fanfiction. DE hordoz magában valami kreatív ötletet.
    Ha egy történetet olvasok, nem a valóság fájdalma érdekel, hanem az, hogy el tudjak ez elől bújni. Nem tetszik, hogy a főszereplő ennyire depressziós. Lát az ember eleget ilyenből az utcán. De még ezt is olvassuk?

    A korábbi történetedet vissza olvasva (Miss Norton) már tudom, hogy te nem vagy képes boldog dolgokat írni. Ez elég elkeserítő.

    Lehangoló viszont az, hogy a bétáddal ennyire vágytok a figyelemre. Másokat tiportok földbe sima szórakozásból. Ez nekem a gerinctelenségeteket mutatja. Úgy tűnik ez a legnagyobb bajotok az életben, hogy ki mit ír. Remek lehet nektek!

    Igazán gratulálok a szüleiteknek, hogy ekkora védelemben nőttetek fel.

    Nagyon sokat tudhatsz a való életről, ha így látod.

    VálaszTörlés
  5. Nem gondoltam volna, hogy a család csönget a kaputelefonon. A szülőket szépen leépítette Barby, ámbár ők harcolták ki ezt a bánásmódot. A pici lány édes volt, a kutya szintén.
    Ami a féktelen bulit és a begyógyszerezést illeti, most már nagyon durván rongálja magát Barby, úgyhogy ajánlatos lenne, ha Chris, vagy még inkább Sebi a tettek mezejére lépne. ;) Vajon ki lesz a befutó... elsőként. Mert remélem/jük, hogy a végén a bajnok lesz az. :)

    Dina

    VálaszTörlés
  6. Kedves Névtelen író!

    Először is: KÖSZÖNÖM, hogy intelligensen fogalmaztad meg a kritikád. Tudod,akik eddig idejöttek leszólni minket a negatív kritikáink miatt (mert gondolom,te is ebből a csoportból vagy,ha nem,akkor szólj,én csak feltételezek),azok csak annyit tudtak írni,hogy "hát ez szar" meg "gyökér vagy" satöbbi.És nem tudtak indokolni.

    Épp ezért nagyon szimpatikusnak találom,hogy idejöttél,és megpróbáltad nem elfogultan felmérni ezt a történetet,mondtál pro és kontrát. Ha megengeded,reagálnék erre.:)Persze nem íróként,csak bétaként, Gooffy majd gondolom válaszol erre a saját nevében,írói szemszögből.Én elsősorban olvasóiból szeretném.:)

    "Ha egy történetet olvasok, nem a valóság fájdalma érdekel, hanem az, hogy el tudjak ez elől bújni. Nem tetszik, hogy a főszereplő ennyire depressziós. Lát az ember eleget ilyenből az utcán. De még ezt is olvassuk?"

    Tudod, van, aki azért ír fanfictiont, hogy el tudjon bújni a világ elől, hogy egy boldogabb világot hozzon létre magának és az olvasóknak. Aki el akar kerülni a megálmodott világába. Van,aki pedig azért ír fanfictiont, hogy leírja az érzéseit bele,hogy KIÍRJA magából azt,ami fáj,az esetleges rossz dolgokat,amik történtek vele. Ezáltal megkönnyebbül,jobban lesz,miután kiírja magából a világot,és bizony,néha a világ rossz oldalát is.

    Az olvasókkal is ez a helyzet. Van,aki mindig vidám történetet szeret csak olvasni, mert az felüdíti,mert kacaghat rajta,és mert viccesés szuper dolog minden jó,ha jó a vége sztorikat jó olvasni,na.:D Én is imádok ilyeneket olvasni, főleg,ha úgy van megírva,hogy a boldogságtól beleremeg a gyomrom.:)

    De vannak olyan olvasók is,akik nem csak a fenékig tejfel dolgokat szeretik bogarászni,hanem azokat is,amiken el lehet gondolkodni,ami alapján önvizsgálatot lehet végezni.Tudod,én nagyon sok mindenre jöttem rá Gooff történeteinek olvasása közben. Más nevében nem akarok beszélni. De nekem felnyitotta a szememet a világra. Tudod, én tényleg burokban nevelkedtem,alapvetően naiv és optimista kislány vagyok,és szeretek így élni! És azelőtt mindig mindenkit,ha baja volt,a hülye dumával,a "minden rendben lesz"-klisével vigasztaltam. Gooffnál azonban rájöttem,hogy igazából a dolgok nem így mennek, nem lesz mindig minden feltétlenül rendben,ezért ma már úgy vigazstalok,hogy "bármi lesz is,én ott leszek melletted,és a legszörnyűbb pillanatokban is elkövetek majd mindent azért,hogy túljuss rajta, és meg foglak nevettetni,el fogom feledtetni veled,szívem,ott leszek". Ha továbbra sem sikerült Téged meggyőznöm,nem muszáj ám ezt olvasni :) Rengetegen szeretjük rajtad kívül.:)

    VálaszTörlés
  7. "Lehangoló viszont az, hogy a bétáddal ennyire vágytok a figyelemre. Másokat tiportok földbe sima szórakozásból. Ez nekem a gerinctelenségeteket mutatja. Úgy tűnik ez a legnagyobb bajotok az életben, hogy ki mit ír. Remek lehet nektek!

    Igazán gratulálok a szüleiteknek, hogy ekkora védelemben nőttetek fel."

    Valamit tisztázzunk: nem vágyunk figyelemre.:D ezt már mondták nekünk,akkor is csak nevettünk rajta. nem hírnevet akarunk szerezni fickörökben,tévedés ne essék, nem mi vagyunk a Forma 1es ficvilág Paris Hiltonjai. :D És nem is az a legnagyobb bajunk,hogy ki,mit,hogyan ír. De tény,hogy mindketten szeretünk odafigyelni az Interneten lézengő szöszenetekre,és szeretjük leírni,ha valami észrevételünk van,ha valamivel nem értünk egyet,ha valami nem tetszik. Ezért van ott a történetek alatt a "Megjegyzés"-mező. Akinél ez a kis üres négyzet ott van,az számítson rá,hogy nem csak szivárványos kritikát fog kapni,és ne háborodjon fel azon,ha mást is kap,mint plüssmackót.

    Nem "puszta szórakozásból" írjuk a kritikákat. Tény,hogy elég szórakoztató volt a reakciókat figyelni. De ezeket az észrevételek,amiket leírtunk,nem az eredendő gonoszság szülte. Mindig ott voltak bennünk a dolgok,el nem tudom mondani,hogy én mennyi idő után írtam le őket nyilvánosan,mert nem akartam belefolyni. De aztán Gooff megtette az első lépés,és rájöttem,mennyire neki van igaza,hogy az iylet le kell írni,mert az igényes kritikákból igenis TANUL az ember! Igaz,hogy kötekedősebb,szerinted gondolom szemétkedősebb hangulatainkban vetettük blogra a véleményünket,de nem pocskondiáztunk! Még mindig úgy tartom,hogy első kritikáink TELJESEN NORMÁLIS HANGNEMBEN íródtak meg. De perzse nehéz "első rossz kritikát" kapni,ezért túl lett reagálva. És a további észrevételeink hangnemében igen,volt kivetnivaló,mi is elismertük,és bocsánatot kértünk,de mindig benne volt a MEGALAPOZOTTSÁG. Sosem mentünk csak úgy oda,hogy indok nélkül "szar"-oztunk volna. Mindig indokoltuk,hogy mit miért,hol,hogyan. Nem úgy,mint az ide néha ellátogató jelöltek...:D Ők csak szaroztak.Te vagy az első indoklós ember,aki idetévedt.:)
    És igen,én talán védelemben nőttem fel,de

    Gooffy szerintem a korosztályának egyik legtapasztaltabb embere. Ne határozd meg őt ismeretlenül,kérlek!Nem sejtesz az életéről semmit.:)

    VálaszTörlés
  8. "A korábbi történetedet vissza olvasva (Miss Norton) már tudom, hogy te nem vagy képes boldog dolgokat írni. Ez elég elkeserítő."

    Ezt borzalmasan meg akarom cáfolni. Most olvastad vissza a történetet,vagy amikor frissült állandóan,már akkor is olvastad?:) Ha most olvastad vissza,akkor biztos nem nézted meg a kommenteket a fejezetek alatt. Nekünk( szerintem ezt már mondhatom így) annyi,de annyi boldogságot okozott a Miss! Csupa színes üveggyöngy gurult benne ide-oda, persze olykor feketékkel együtt. Izgalmas történet volt, át volt itatva mindenféle érzelemmel (Gooffnak fantasztikus hangulatátadó-képessége van!), hihetetlenül jól láthattunk rá benne a háttérinfókra,versenyek közben állandóan összemostuk a főszereplőt a valósággal, tizenakárhányan nevettünk és sírtunk egy-egy fejezet után vagy verseny után egyszerre. El tudod képzelni,hogy ez milyen hátborzongatóan jó érzés? Mikor tartozol egy csoporthoz,akik mind rötyögnek valami belsős poénon, és rajtam kívül még fogalmam sincs,mennyi rendszeres olvasónak jut eszébe ugyanaz az ember arról a szóról,hogy "munkamániás"?

    Gooffnak a történeteiben van reális szomorúság. Ettől lesz életszerű. Ha felszínesen olvassa esetleg valaki,akkor nem látja meg benne a szivárványokat, a nevetésre fakasztó elszólásokat, a legtisztább szerelmeket és legodaadóbb barátokat. nem látja meg benne a csodát. Mert Gooff minden története (főleg a Miss Norton) egy kis csoda. :)

    Gooffy írásai szólnak valamiről Vannak benne szomorú,elkeserítő,rossz dolgok,amiket a barátokkal,szerelemmel,egy imádnivaló munkával,és az élet apróbb-nagyobb örömeivel átvészel az ember,és igenis, általában mosolyogva vészeli át a történet végig az eseményeket. Nem hangzik úgy,mint az élet? :)

    Meg egyszer örülök,hogy írtál.:) Bár sajnálom,hogy nem vállaltad fel a neved.:)Hidd el,nem keresnénk meg és nem tépnénk le a fejed a neved hallatán,és nem is kerülnél nálunk feketelistára.:D

    várom esetleges reakciód: a konfliktusos, a figyelemre vágyó béta ;)

    VálaszTörlés
  9. Szia Goff! Most jutottam el odáig, h életemben előszőr véleményt irjak neked. Ugy gondoltam, hogy először elolvasom a történeteidet, és aztán nyilatkozom :) Bennem is vegyes érzelmek jelentek meg a történeteid alatt, de úgy gondolom, hogy ez egyáltalán nem rossz, mert különben végigunatkoznám az gésztörténetet. Szerintem szenzációsan jó az írói vénád, és annak kifejezetten örülök, h mindig befejezed a történeteidet, és nem azt mondod, h "jajj kaptam egy negativ kritikát, akkor felvágom az ereimet, és bezárom a blogjaimat". És néha olyan szófordulatokat használsz, hogy hangosan felröhögtem a szobámba :DDD szvl nem ömlengek itt többet, de ha lenne ilyen kategoria tuti kedvenc iromnak jelölnélek, és még majd irok kritikát. örültem ha végigolvatad. üdv:celine
    ps.: azért ideírtam, mert ezt olvastam utoljára :D

    VálaszTörlés