2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. június 27., hétfő

Kanada - Európa 1

Hát itt a fejezet!! =)


Eltaxiztam Crishez, és már lazán besétáltam. A ház csendes volt, csak a hálóból szólt halkabban a zene.

Beléptem Cris szobájába, és elmosolyodtam, ahogy láttam, hogy a nyaralásra pakol.

- Szia – sétáltam oda felé, és megöleltem. Visszaölelt, de el is tolt magától.

- Szeretném, ha visszamennél Angliába – mondta a ruháit pakolászva.

- Miért? – kérdeztem vissza. Földbe gyökerezett a lábam. Mit tettem vajon ezúttal?

- Azt szeretném, ha befejeznénk ezt a kapcsolatot – nézett rám. Ezt ő már eldöntötte. A lábaim nem bírtak volna már sokáig el. Leültem az ágyára.

- Mit akarsz ezzel elérni? – kérdeztem. Le voltam sokkolva.

- Szerintem egyértelmű – nézett a válla fölött rám.

- Szerintem nem – vágtam rá.

- Nem engem szeretsz – fordult vissza a gardróbjához. – Több időt töltesz vele, többet beszélgettek. Ha velem vagy, akkor is máshol jársz gondolatban.

- Kiről beszélsz? – játszottam az értetlent.

- Vettelről – húzta el a száját. – Még a Danival való találkozásod sem mondtad el nekem. Ő biztos tud róla. – Lehajtottam a fejem, hiszen igaza volt. Nem mertem Crisnek Danit elmondani, Sebastiannak viszont igen.

- Cristiano – sóhajtottam fel. – Sajnálom – nyögtem ki.

- Nem te döntöd el, hogy kit szeress – vont vállat. Laza akart lenni, de annyira már ismertem, hogy tudjam, fáj neki a dolog.

- Téged is szeretlek – suttogtam. Oda jött elém.

- Tehát szereted – sóhajtott fel. – Lehet, hogy szeretsz, de nem osztozom azon, ami az enyém. Vele főleg nem.

- Nem akarlak elveszteni – csordult ki egy könnycsepp a szememből. Éreztem, ahogy a lelkem megkeményedik. Mintha végleg bezárkózott volna egy fal mögé és még én sem tudtam, mit érzek igazán.

- El fogsz – ült le mellém. – Remélem nem várod el, hogy barátok legyünk ezek után.

- Miért most? – kérdeztem ránézve.

- Mert nem bírom veled – vallotta be. – Nem bírom tovább kezelni a pesszimizmusod.

Annyi mindent szerettem volna a fejéhez vágni, de nem tudtam semmit felhozni. Az emlékek és minden érzés eltűnt bennem. Mintha valaki kiradírozta volna őket belőlem.

Felkeltem, és kikerülve otthagytam. Felvettem a vállamra az utazóm, és kimentem a házból. Nem fájt az elvesztése. Nem volt semmi érzelem.

Annyira a gondolataimba merültem, hogy már otthon feküdtem a kanapén egy bús Akirával a földön fekve, mikor magamhoz tértem. Először nem értettem mi rántott vissza a földre. Aztán észleltem a telefonom csörgését.

- Szia! – köszönt bele vidáman Sebastian. – A szülinapomat Kimi egy nagy bulival akarja megünnepelni. Reméltem, hogy el tudsz jönni.

- Szia – szólaltam meg rekedten. Nagyot dobbant a szívem, de az érzésem még mindig sehol sem voltak. – Ha mondasz egy helyet és időpontot, szívesen elmegyek.

- Július másodikán valamikor délelőtt érkezz, és azt tudod, hogy hol lakom. Majd megyünk innen Kimihez – magyarázta vidáman. Elmosolyodtam a lelkesedésén.

- Rendben, de addig még úgyis találkozunk – jegyeztem meg. Valencia jön. Pont egy spanyol pálya. Csodálatos. Most először fordult elő velem, hogyha a következő futamra gondoltam, nem zsongtam be. Nem akartam elmenni. Nem akartam Spanyolországban lenni.

- Persze, persze – mondta szórakozottan.

- Mi a jókedved oka? – faggattam.

- Jön Hannah egy hétre – újságolta. Elhúztam a számat.

- Hát jó pihenést – reagáltam le. – Mennem kell, ne haragudj, millió dolgom van itthon.

- Bocs, ha feltartottalak – szabadkozott egyből.

- Rád mindig rádérek – ahogy kimondtam, már bántam.

- Én pedig rád, Hugica! – nevetett. Nem tetszett, hogy a húgának titulált. Két okból sem.

- Idősebb vagyok nálad, Sebastian – morogtam. – Neked még csak most jön a tejfogad – piszkáltam.

- Nővérem már van. Kettő is – morogta. – Hagylak, nem tartalak fel.

- Jól van. Szia! – megvártam, míg ő is elköszön, és kinyomtam a telefont, majd ledobtam az asztalra és visszafeküdtem a kanapéra.

**

Kedden reggel bementem a gyárba, mellettem pont elsuhant Mike. Mire utána szóltam volna, már a lépcsőn rohant felfelé.

Lementem a szerelőgödörbe, ahol nagyban folyt még a kipakolás.

- Hát te? – nézett rám Ben.

- Jöttem megnézni mi van, és jelentkezni, hogy jövök a héten melózni, ha kell – vontam vállat. Furán nézett kicsit rám, de nem tett megjegyzést.

- Szerdán, csütörtökön és pénteken zárva lesz a gyár főépülete – magyarázta. – Tehát szabis lesz az összes főépületben dolgozó.

- Hogy-hogy? – vontam össze a szemöldököm.

- Rágcsáló- és bogárírtás lesz – forgatta meg a szemét. – Valamelyik irodában találkoztak egy csótánnyal, és a karbantartók szerint egerek is vannak. Így Horner kötelező szabadnapot adott.

- Oké – mondtam semlegesen. Semmi nem bírt kibillenteni a semmilyen hangulatomból. – Segítsek kipakolni?

- Vedd át – adta a kezembe a papírt. Általában én szoktam a leltárt írni, míg a többiek kipakolnak, de mostanság átvette tőlem Ben, mert inkább szabadnapot adott mindig, hogy Crissel lehessek.

A srácok elég furán néztek rám, mikor meglátták, hogy én vagyok ott és nem Ben, de szerencsémre senki nem tett megjegyzést.

Legalább 3 órája lehettem ott, mikor Sebastian bejött a kétszárnyú ajtón.

- Lezárták a szimulátort! – jött oda hozzám panaszkodva.

- Neked nem otthon kéne lenned, pihenni és Hannah- t kényeztetni? – érdeklődtem.

- Neked nem nyaralni kéne Ronaldóval? – kérdezett vissza. Felhúztam az egyik szemöldököm és visszafordultam a lapomhoz.

- Ezt megbeszéltük – bólintott. Nem volt igazán jó kedve. Inkább tűnt morcosnak és kicsit talán hisztisnek, mivel minden bemászkáló szerelőnek elpanaszkodta, hogy nem tud szimulátorozni.

- Nem akarsz inkább hazamenni? – vetettem fel, mikor már kezdett idegesíteni.

- Nem – vágta rá.

- Összevesztél az otthoniakkal? – faggattam. Rám nézett a kék szemeivel.

- És te miért is nem vagy Madridban? – egyből ráérzett, hogy tud eltéríteni.

- Megbeszéltük – mondtam ezúttal én.

- Még szimulátorozni se tudok – morgott. – Legalább adjatok itt munkát – nézett rám.

- Odacsoszogsz szépen a falhoz, leveszed azt a nagy dobozt, és szétválogathatod a csavarokat – mondta neki Max, aki bent állt az ajtóban. Várta, hogy a többiek hozzák a cuccokat, amiket egyből az elzáróba pakoltak.

- És erre miért van szükség? – érdeklődött a német értetlenül.

- Azért, hogy messze legyél tőlem, és ne halljam, hogy 23 éves létedre óvodás kislányként nyávogsz –vágta Sebastian fejéhez.

- Nem is kell szétválogatni, igaz? – nézett rám, mikor Max bement a kamrába.

- Nem hát! – vigyorodtam el.

- Max kicsit mintha ingerlékeny lenne – jegyezte meg halkan.

- Tudod mit, Sebastian? – néztem rá. – Száguldásra vágysz?

- Igen! – vágta rá.

- Menj szépen akkor fel a szobádba, készülj össze úgy, hogy máshol éjszakázol és 3 nap múlva este érsz vissza – magyaráztam neki a pillanatnyi ötletem.

- Nincs kedvem menni sehova – húzta a száját.

- Csak csináld, megjön a kedved, hidd el – löktem meg az ajtó felé. – Fél óra múlva végzek, a bejáratnál várj meg.

- De hova megyünk? – tárta szét a kezét.

- Nem tudom – vontam vállat. – Pakolj fürdőgatyát is!

- Kocsival megyünk? – kérdezett még rá. Elvigyorodtam. Felnevetett és már ki is ment az ajtón.

Ahogy végeztem, már siettem is kifelé. Sebastian a kocsimnak dőlve várt.

- Ülj be – nyitottam ki és már be is dobtam magam.

- Tényleg nem tudod hova megyünk? – kérdezte.

- Most hozzám – fordultam rá a gyárból kivezető útra. – Összeszedek én is valamennyi cuccot, és kiderül.

- Oké, ott ragadni sehol sem fogunk – dőlt hátra.

- Honnan veszed? – néztem rá.

- Pénz lesz nálam, és egy telefon, és jön a felmentő sereg – vigyorgott.

- Kire gondolsz? – ráncoltam a homlokom.

- Kimi, Tommi… - vigyorgott.

- Tomminak szóltál, hogy eltűnsz? – jutott eszembe a finn.

- Hogyne – bólintott.

Felsiettem a házba, és átvittem Akirát a szomszéd nőnek, hogy figyeljen rá. Összeszedtem egy rakat váltás fehérneműt, pár nyári ruhát, és pár pólót, meg két gatyát. Oda dobtam az egyik motoros felszerelésem Sebastiannak.

- Öltözz – vigyorogtam rá. – Bukót szépen itt fent felveszed, és le nem veszed, bárki kér rá.

- Ezért Christian elevenen megnyúzna – vigyorgott. Tetszett neki, hogy tilosba jár.

- Engem meg gondolkodás nélkül kirúgnának – vontam vállat. Lerángattam magamról a gatyámat, és leültem a fotel karfájára, hogy felvegyem a szűk motoros gatyám. Ahogy felkeltem, és felhúztam rajta a cipzárt, Sebastianra néztem, aki totál vörösen nézett engem. Találkozott a pillantásunk. Én elnevetettem magam, ő pedig még jobban elvörösödött. Lekaptam a pólóm is már csak azért is előtte, és átvettem egy atlétát, hogy arra vegyem rá a motoros kabátom.

- Sebastian, öltöznél? – érdeklődtem tőle vigyorogva.

- Neked mióta ekkorák a melleid? – kérdezte, de ahogy végigmondta rájött, mi csúszott ki a száján és már a füle is vörösödött.

- Mindig is ekkorák voltak, csak az overáll alatt le vannak nyomva – válaszoltam a kérdésére. Leültem a fotelbe, és néztem, ahogy kioldja az övét.

- Mit csinálsz? – nézett rám.

- Te végig nézted, ahogy átöltözöm, akkor én is végig nézem a te öltözködésed – vontam vállat vigyorogva. Tetszett, hogy ennyire zavarban van.

Nem kifogásolta, bár látszott, hogy szégyellős.

Ahogy lekerült róla a gatya, nem látványosan, de végignéztem rajta. A combján az izmok látszódtak, ahogy hajlongott a másik gatyáért. A boxerén át tökéletesen látszódott, hogy merevedése van. Próbáltam nem látványosan nyelni egyet. Ahogy megfordult a másik gatyáért, megnézhettem magamnak a fenekét is. Teljesen korrekt volt. Elgondolkodtam, hogy milyen lehet belemarkolni.

Majdnem sajnálkozva felnyögtem, mikor felkerült rá a motoros gatya, ami sajnos pasi gatya volt, így elég bő.

Jött a következő merénylet az idegeim ellen, levette a pólóját. Egyből hasonlítgatni kezdtem Cristianóhoz. Rájöttem, hogy míg a portugálnak kemény, már-már kényelmetlen és túlzó izmai voltak, addig a német pilótának lágyabb vonású hasa és mellkasa volt. Annyira szívesen végighúztam volna rajta a kezem, hogy milyen lehet a tapintása a fehér bőrének.

Mikor felkerült rá a felső, megint nyeltem egyet, hogy a kiszáradt torkom ellenére legyen hangom.

- Menjünk - keltem fel. Odadobtam Sebastiannak a hátizsákom. – Pakolj bele, ha tudsz.

Én addig bezárom a lakást.

Nem tudom, hogy csinálta, de bele tudott mindent pakolni a hátizsákba.

- Indultál már úgy el, hogy nem tudtad hol kötsz ki?- faggattam.

- Nem – rázta a fejét.

- Bukó, kesztyű – adtam a kezébe. – Nincs rád szabva, de talán túléled, Bajnok – piszkáltam.

- Neked is van személyre szabott bukód – jegyezte meg.

- Az más - vontam vállat.

Visszavettem még egy kicsit a bukót a kezéből, és belekötöttem a mikrofont is.

- De jól jön ilyenkor a Forma 1-es szerelőtudás – vigyorgott.

- Ha van MP-d itt, akkor itt a zsinórja a fülesnek – emeltem meg a fekete madzagot.

- És ha nem ilyen dugós? – érdeklődött. Már lent álltunk a garázsomba. Kinyitottam az egyik szekrényt, és az egyik vasdobozból dobtam oda neki átalakítót.

- Köszi – biccentett egyet. Gyorsan a saját bukómba is bekötöttem a rádiót, és rádugtam a saját lejátszóm.

Odamentem Sebastianhoz, és lehúztam a motoros kabát cipzárját. Meglepetten nézett rám. Leguggoltam előtte, és a mikrofon csatlakozójához hozzákapcsoltam egy gombot. Kisollóval kivágtam a kabát bélését, és áthúztam a zsebrészbe a gombot és akkor már a lejátszót is.

- Nem kelnél onnan fel, kérlek? – Felnéztem a kék szemekbe. A bukó már a fején volt. Akkor esett le, hogy milyen pózban vagyok. Nevetve álltam fel.

- Bocs – ráztam meg a fejem. Gyorsan megcsináltam magamnak is a kapcsolót, utána Sebastianhoz fordultam.

- Na szóval – vettem egy nagy levegőt. – Van mikrofon a bukódban, mint a Forma 1-esben. A zaj valószínűleg nem lesz annyira szűrve, de érteni fogjuk egymást, ha hangosabban beszélsz és nem motyogsz. Nem vagyok Rocky, aki megért, ha motyogsz – vigyorogtam. Jó kedvem volt a motorozás gondolatától, és talán attól, hogy Sebastian is itt van velem.

- Zenétől nem foglak hallani – kötekedett.

- Egyszerre a kettő nem működik – ráztam a fejem. – Vagy ez, vagy az. A rádió megszakítja a zenét.

- Ne kötekedjek egy szakértővel, mi? – kérdezte nevetve. Bólintottam, és felvettem én is a bukót.

Felültem a motorra, és megvártam, míg a német is felkászálódik mögém.

- Mondj egy útirányt! – mondtam neki már rádión.

- Passz – válaszolta.

- Akkor menjünk jobbra – fordultam rá az autópályára.

**

Csak akkor indultam meg az egyik motel felé, mikor már sötét volt, és Sebastian is megjegyezte, hogy szívesen pihenne.

Megálltam a bejáratnál, és levettem a bukóm.

- Te ne vedd le. Majd a szobában – figyelmeztettem. – Nem kell felismernie senkinek. Maradj itt.

- Nehogy már egy nő fizessen! – jött utánam.

- Jó, holnap meghívsz fagyizni! – forgattam a szemem.

- Tudok jobbat – láttam a szemén, hogy vigyorog. – Menjünk a kikötőbe, és hajózzunk ki.

- Eszednél légy, szerinted egyik percről a másikra adnak csak úgy nekünk egy kisebb hajót? – tártam szét a kezem. – Azt előre foglalózni kell.

- Most hol vagyunk? – nézett körbe. – Átjöttünk az szigetről az biztos – nézett körbe.

- Évry-ben vagyunk – válaszoltam. - Valahol Párizs alatt.

- Igen? – nézett rám döbbenten. – Hány órát jöttünk? – szedte elő a telefonját.

- Este hét fele indultunk – gondoltam vissza. Fájt minden tagom.

- Hajnali fél három van – nevette el magát. – Ez hihetetlen.

- Úgy tűnik igaz – nevettem. – Bár egy órával beljebb vagyunk időzónában már, azt hiszem – gondolkodtam el. – A Francia Nagydíj rendesen van közvetítve.

- Ez… hihetetlen. - hápogta még mindig.

- Na jól van, Bajnok, gyere és aludjunk – indultam meg megint a recepció felé.

- Várj – szólt utánam. – Menjünk holnap reggel Monacóba.

- Mert? – kérdeztem vissza.

- És akkor hagyom, hogy most te fizess – A kék szemek csillogtak. Valamit kitalált.

- Oké – vontam vállat. Nem faggatóztam, most jól esett a spontán döntéssorozat.

Bementem és kivettem egy kétágyas szobát. Szerencsére nem voltunk egy rossz szappanoperában, így volt dögivel szoba, nem csak egy franciaágyas.

- Gyere, Főnök, pihenjünk – mentem oda hozzá, mivel a motor mellett hagytam, hogy figyeljen rá. Odatoltam a motort a szoba ajtajához, és ott támasztottam le.

Bementem a szobába és vigyorogva néztem végig.

- Gondolom találkoztál már nagyobb luxussal is – néztem a pilótára. Azt hittem egy szájhúzást vagy valamit látok tőle, de egyből ledobta a bukót, és végigdőlt az ágyon.

- Fáj a combom meg a fenekem – nyögte.

- Ezt ne hangoztasd, mert azt hiszik, hogy letértél a hetero életvitelről – nevettem. Bevonultam a fürdőbe és gyorsan letusoltam.

A meleg víztől teljesen bekábultam. Kicsoszogtam törülközőben a szobába és végigdőltem az ágyon. Az sem érdekelt, hogy doh szaga volt az ágyneműnek. Magamra húztam a takarót, és az utolsó emlékem, hogy Sebastian ledobja a dzsekit és bemegy a fürdőbe.

**

- Te nem vagy normális! – néztem Sebastianra hitetlenkedve. Monacóban a tengerparton álltunk, és most én voltam döbbent, míg a pilóta csak vigyorgott. Egy fekete hajó mellett álltunk, és Kimi lazán sapiban és napszemüvegben vigyorgott ránk a fedélzetről.

- Ilyen a mesében sincs – nevettem el magam.

- Na mennyi eszem van – vigyorgott Sebastian.

- Maradjunk annyiban, hogy volt egy jó ötleted – vigyorgott Kimi. Én nevettem, Sebastian már kevésbé.

- Hááát…tudod Sebastian, minden álmom volt egy jóképű, gazdag pasi, aki ért a kocsikhoz, van esze – soroltam. – És még yachtja is van – vigyorogtam.

- Ez nem jött be, nem hittem, hogy rólam beszélsz – nevetett a német.

- Ki mondta, hogy azt akartam, hogy azt hidd? – néztem rá. – Kimi, a motorom fel tudjuk vinni? Nem akarom itt hagyni.

- Megoldjuk – legyintett.

- Péntek délután Angliában kell lennem – fűztem hozzá már a minibár mellett ülve.

- Jó lesz az szombat estének – legyintett Sebastian. – Majd beszélek Christiannal.

- Hidd el, kislány, elleszel velünk – vigyorgott rám Kimi. – Nem a focista pasiddal kéne lenned?

- Úgy döntöttem a pilóták jobbak - nevettem. Kimi helyeslően biccentett.

- Ti most egymással kezdegettek? – érdeklődött Sebastian.

- Nyugi, Kimi meglesz ma este, utána a tied vagyok – vicceltem. Sebastian nevetett, Kimi pedig csak mosolygott.

- Nem kapsz meg – néztem komolyan a finnre. - Feleséged van!

- Minden bizonnyal – vigyorgott el. – Nem kaplak meg? – kérdezett vissza. – Fogadjunk, hogy még a nyári szünetig kikötsz az ágyamban.

- Fogadjunk – bólintottam.

- Ha nyerek, abban a percben megszabhatom a teljesítendő feltételt – mondta némi gondolkodás után.

- Rendben, de ha én nyerek, a nyári szünetben három alkalommal megszabhatok neked valamit – gondolkodtam én is el. Már tudtam is mi lesz az a három.

- Akkor legyen nekem is három – bólintott.

- Sebastian, te vagy a tanú, hogy fogadtunk – nézett a németre.

- Oké –vont vállat. – Nekem nem mondjátok el, mit kéne a másiknak csinálni?

- Én biztos, hogy nem - vigyorogtam.

- Ez legyen meglepetés – húzta el az ajkát félmosolyra a finn.

Mi a tippetek Kimi és Barby mit találtak ki a másiknak( Kiminél főleg azaz egy, amire gondolt elsőnek)? Kimi ágyába kerül Barby?

8 megjegyzés:

  1. Szuper rész Gooffy, végignevettem Barby és Seb agyhúzását, amit egymással csinálnak. Seb kapcsolatának is úgy néz ki vége, Barbyé is annyi... De tudjuk, Nálad ez nem jelent semmit :D

    Kimi kimarad a szórásból szerintem, már csak amiatt is mert Seb barátja. Nem lesz köztük semmi.
    Azt nem tudom Seb és Barby között lesz-e egyáltalán valaha valami... Hihetetlen páros.

    Várom a folytatást.

    Puszi: Timcsy

    u.i.: A fogadásra nem merek tippelni sem :(

    VálaszTörlés
  2. Ez egy nagyon szuper rész volt. Imádom h szinte végig csak ők ketten voltak benne.

    Remélem kiköt Barby Kimi ágyában, mert Kimi egy isten.. és ez is csak jó fordulatokat hozna a történetbe. :D
    remélem nemsokára jön a folytatása :))
    Mici

    VálaszTörlés
  3. Ez egy nagyon jó rész lett!! Imádtam hogy végig ők voltak benne, és kíváncsi vagyok hogy kiköt e Barby Kimi ágyában:P Remélem nem sokára jön a folytatás mert meg fog ölni a kíváncsiság
    Ildi

    VálaszTörlés
  4. Ajaj, Cris ezt gyönyörűen elintézte. Marha tapintatos volt, ami ellen annyira küzdött lement mínuszba, Barby bezárkózott. Bár Crisnek talán már mindegy is.
    Azért a spontán ötlet az már egy kicsit jobb Barbyt mutat nekem, rá vall, meg (legalábbis a történetekben biztos) rád is. :) Az, hogy Sebi ennyire kapott erre nagyon tetszett. Főleg, hogy nem olyan tilosban járós típusnak ismertük meg, nem is képzelem annak, de annyira jó volt köztük ez az összhang, miközben pirult ott összevissza Seb. A hajózásról meg Monacóról egyből Kimi jutott eszembe, aztán kis büszke voltam, h legalább ezt eltaláltam. xD Barby Kimi ágyában, hm hm… nem tudom mennyire lenne az jó meg elképzelhető. Barby tudja tartani magát, de egy kicsit rosszabb passzba lesz, beiszik és annyi. Nem tudom a „végeredményt” eldönteni. Vagy még te sem tudod, vagy már előre eldöntötted… :D És hogy miket szabnak meg, állati nehéz kérdés. Attól függ, milyen irányba mennek el. Lehet valami megalázó, cikis szitut kitalálni, lehet perverzkedni, lehet belevonják Sebit, lehet bármi :)

    Minden esetre nagyon várom a kövit, meg hát tudom én, hogy semmi sem olyan egyszerű, Hanna most egy kicsit nincs, de mennyire komoly vajon a dolog… meg mi más fordul még meg a fejedben… sosem tudhatjuk. Csak várjuk. :D

    puszi, Zsani (:

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szerintem Barby csont nélkül megnyeri a fogadást, mert Seb-be szerelmes és attól, hogy Kimi Nagggyon jóóó pasi, azért Barby annál határozottabb :D
    Csak így tovább minél előbb újat és sok Sebit ugyanígy :P

    VálaszTörlés
  6. Imádtam ezt a részt (is)!
    Nekem váratlan volt, hogy Chris véget vetett a kapcsolatnak. A bezárkózás egyrészt tipikus Barby, másrészt az is tipikus lett volna, hogy leissza magát és bulizik kifulladásig.
    Vajon mi történhetett Sebivel és Hannah-val?
    Szép volt a kirándulásra indulás a beszólásokkal, a pirulásokkal meg a szívatásokkal. Kimi szokásos lazasága alap. Arra szavazok, hogy Barby nyeri a fogadást. Remélem! A tétre nincs tippem.

    Dina

    VálaszTörlés
  7. xDD Sebi nagyon ati volt! Fül vöröske.. (:: A kis szöszinek tetszik valaki.. :DD

    Imádtam a fejezetet, és foggalmam sincs róla h mi lesz majd a feladat... Bár mondjuk, ha Kimi nyerne akkor megindulhatna a perverz fantázia... :D

    VálaszTörlés
  8. Szeretném, ha a két történetem oldalára ellátogatnál! Téged érintő dolgok vannak benne! Sok puszi! www.beat-dream.blogspot.com
    www.talanegykezdet.blogspot.com

    VálaszTörlés