2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. október 4., kedd

Reflektálás egy korjelenségre

 Alul ott a friss! Az a fontos, tessék kommentelni! :)

Hello mindenki! :)
Nem hiszem,hogy igazából jogom van még ehhez az oldalhoz nyúlni egyáltalán,pláne nem úgymond kisajátítva, bejegyzést írva rá. Goof, ha úgy érzed,azonnal töröld le, oké? Habozás nélkül.

De.

Chatben nem akartam elkezdeni írni a dolgokat,ugyanis ha egyszer kirobban valami belőlem,akkor eléggé szószátyár vagyok, és muszáj folyamatosan pötyögnöm ahhoz,hogy normálisan ki tudjam magamból adni a dolgokat. A chat pedig ennek a közvetítésére genetikailag képtelen.

Körülbelül (atyaisten) két hete nem jártam itt, sőt, semmilyen fiction oldalnak még csak a közelében sem. Először azért,mert rohangáltam össze-vissza, aztán azért,mert szét voltam esve, majd a napokban már féltem.
Nagyon.
Pontosan ettől,hogy most, amikor eldöntöttem,hogy rendezem az életem, és feljövök ide Csillogóra, szembenézni a hanyagságommal, akkor azt fogom látni,amit most látok.
Hogy bántjátok miattam Gooffy-t. Hogy támadások érik miattam. Elpártolások, veszekedés, anyázás. Bántás.
Elég volt!
Szandra és blee!
Csak EGYETLEN EGY kérdésem van hozzátok: írtatok-é valaha neten publikált,bármilyen történetet? Fluffot, AU-t, skiccet, fanfictiont, egypercest, SLASH-t... bármit.
Igen?
Nem?
Hm.
És írtatok-é már valaha úgy neten publikált történetet, hogy közben épp elütötte a legjobb barátotokat egy villamos, hogy megfenyegetett titeket egy bérgyilkos az utcán, vagy úgy,hogy a depressziós barátotokat kell épp kirángatni az öngyilkosságból két fejezet között?Vagy csak sima, állandó fejfájással, rosszkedvűen? Egyszerűbben szólva: problémákkal telezsúfotlan?
Nem tudom,hogy ti milyen burokban éltek, de az életben nem minden úgy megy,ahogy eltervezzük. Az egyik pillanatban még teljesen biztosra ígérünk valamit, és meg se fordul a fejünkben az a lehetőség, hogy ezt nem tudjuk megcsinálni. Hotlbiztosak vagyunk a dolog elvégzésében.
Aztán egyszer csak BUMM.
Értitek,hogy mire akarok célozni ezzel? Mindig is nevetségesnek és idegesítőnek tartottam az ilyetén sértődéseket és követeléseket. MILYEN JOGON kéritek ki magatoknak, hogy nincs időben friss? MIYLEN JOGON képzelitek azt,hogy az író egyetlen és legfőbb dolga az,hogy nektek időben, tálcán kínálva átnyújtsa az új fejezetet? Persze tökéletesen olyan formában,ahogy azt ti gondoltátok.
Az író a saját gyönyörűségére ír, tudjátok. Legalábbis az igaziak. Hogy kiírják magukból a dolgokat,hogy elmeneküljenek egy saját világba, hogy teremtsenek valami számukra ideálisat. Nem azért,hogy szeressék. Nem. Az egy plusz örömforrás. Nagyon meghatározó,és nagyon jóleső,ha szeretik azt, amit alkotsz. De nem azért van az író,hogy ugorjon, amikor az olvasó füttyent.
Ezen egy kicsit gondolkozzatok el, légyszíves. :)
blee!
Téged ezzel nem megbántani akarlak. Tudom,ha olvasod, úgy fogod ezt olvasni,hogy "de hát én pont,hogy védtem Gooffot!".
Hidd el, bennem is ez volt az erősebb benyomás,hogy megvédted Gooffot,és ezzel nem főleg neked akartam "beszólni".  De te is belevetted,hogy ebben az ígérgetés dologban egyetértesz Szandival, és ezért kellett,hogy belevegyelek a megszólításba téged is. Ne haragudj. :) De már ki kellett,hogy mondjam ezt a csőrbökős dolgot.

Szandra!
Egyetlen tündérbögyörős mákvirágos cuncusom! Nem akarod ezt tovább olvasni? Hát ne tedd! Igen,lehet,hogy néhol vontatott. Lehet,hogy úgy tűnik,hogy kínok között van megírva.
Tudod,hogy ennek mi az egyik legfőbb oka?
AZ,HOGY NYOMÁST HELYEZEL AZ ÍRÓRA, BASZD MEG!
Az írónak szabadon kell írnia,mindenféle ráhatás nélkül. Ha meg mindenki elkezdi verni a tamtamot,hogy "hol a friss?", akkor stresszeli az írót,aki inkább gyorsan le akarja tudni a fejezet megírását,hogy felrakhassa Nektek. Értetek összecsapottabb a fejezet, tudod?  Legjobb példa erre korunk egyik legismertebb írónője: J.K. Rowlings. Olvastad a hetedik részt? Valami borzalmas. És lefogadom,hogy nem az írói tehetsége lett kisebb. Egyszerűen csak egy világ nyomta le a vállát.
Plusz már nem megyek bele megint az "írói is egy ember,akinek gondjai vannak,meg élete" dologba. Már milliószor elmondtam.
Szandra! Édesem!
Írj egy tökéletes kis történetet,a tökéletes kis perfekt világodról,ahol minden úgy van,ahogy te azt elképzeled és akarod,és ahol a szereplők tökéletesen a tenyeredbe simulnak. Voilá, apuci majd nyilván támogatja is,és megad neked mindent,amit csak akarsz. Azonnal!

De ha méég egyszer ilyeneket írogatsz ide,hogy "ami nem megy,azt nem kell erőltetni", ilyen lenéző,lesajnáló szöveget ha MÉG EGYSZER ideírsz... fogalmazzunk úgy,hogy tanultam egypár dolgot az infóorientált Goofftól. Sőt, a vad Goofftól is. Kombináld össze fejben a kettőt!
Vagy vágj ide nekem egy extrahiper-brutálszuper, publikált könyvet vagy egy magnum opust, és akkor csendben lehajtom a fejem,hogy "ő ehhez tényleg jobban ért".
De addig egy MUKKANÁST SE kéne megejtened szerintem. Tanultam egy(több :D) eltés rigmust, mintha neked találták volna ki. Kicsit ordenáré,de felcseszted az agyam.

"Csitt, babám, csendesen, szopjál rendesen!"


Nem vesztegetek rád több karaktert. Vagy magadba szállsz,vagy nem,nem érdekel. De nagyon nincs szüksége most Gooffnak még a te hülyeségeidre is.

Viszont mondtál valamit.
Sőt,már többen is mondtátok. 
Sőt, én az elejétől kezdve mondom, csak nem hangosan.

Réka, a béta.

Felvetődött Csillu,a Miss Norton bétájának a neve. Ugye ő volt az elődöm, Gooff legeslegelső lektora. Azt hiszem,nincs jogom elmondani, hogy hogyan ért véget az ő fanfictionös munkakapcsolatuk, nem is tartozik ránk. Történetünk szempontjából ez most nem is nagyon fontos. Amikor ő már nem volt, akkor Gica bétázgatott,amikor ráért. :)
De egyszercsak Gooffnak szüksége lett egy új bétára.
Sosem akartam béta lenni. Mindig is úgy gondoltam, hogy az túl nagy felelősség, hogy bár tök jó,hogy belelát az ember a dolgokba, de ez el is rontja a meglepetés örömét, a várakozás örömét egy ficnél. Nem szerettem volna, ha az én véleményemre támaszkodik az író, mert én elég furán gondolkodom, elég beteg egy ember vagyok,és nem viselném el azt,ha az én hülye véleményem miatt félresiklana a történet. Egyszóval én azt mondtam, hogy előbb fogom Mark Webber arcélét nyalogatni, minthogy én valaki bétája legyek. Gooff volt az első,akinél ezt megtettem volna,akinél szívesen bétáztam volna. Még a Csillogó Cirkusz alatt. :) De megelőztek a felajánlással,és én akkor megint esküdtem Webber arcélére, hogy soha.
Hümm.

Hogy hogy lettem mégis béta,ugye.
Aki nem beszélt élőben Gooffal,az ezt nem tudja, de Gooff akár még a bugyit is ledumálja rólad a város legnagyobb terének kellős közepén ( nem,nem megtörtént példa! xD) . Hihetetlen meggyőzőképessége van, nyugodtan kijelenthetem, hogy ő az élő, lélegző Miss Norton.
Röviden: beadtam a derekam.
És életemnek egy nagyon varázslatos, sokat röhögős korszaka kezdődött el. Sok- sok átüvöltött focimeccsel, naagy szócsatákkal, oltogatással és ötleteléssel.  Összetartással. Imádtam benne lenni,és egy kicsit a sajátomnak is éreztem Gooff írásait. Igazi netes-nagytávolságos jóban- rosszban lett belőle,azt hiszem. Tehát nem bántam meg.

Viszont nem tudtam nem észrevenni,hogy velem valahogy nem megy olyan jól ez az egész.
Az apró változásokon kívül Gooff írói életében én voltam a legnagyobb változás a Miss Norton óta. Csilluval minden olyan jól ment! Ők ketten szárnyaltak. Én,mint béta, láthatóan csak bukdácsolok.
A Csillogó Árnyéknak az eleje a legjobb. Amikor én még nem vagyok béta. Az első kb tíz (?) fejezet,azt hiszem. Teli volt Gooffal. Érezhető volt a stílusa, az egyénisége, a sziporkája. Imádnivaló volt!
Talán változtattam kicsit Gooffon? Én nem tudom, komolyan nem tudom,hogy mit rontottam el! De valahogy már nem tud akkora kedvvel írni,mint Norton alatt, és nagyon meg vagyok ijedve, hogy bekövetkezett az, amitől mindig is féltem: hogy nem adok jó tanácsokat, hogy nem jól ellensúlyozok, hogy nem vagyok jó ötletfelvető, avagy cáfoló. És hogy ezáltal rosszat teszek.

Lehet,hogy jobb lett volna egyszerű kommentelőnek megmaradni. Elfogulatlan hozzászólónak.

Mert nem elég,hogy valószínűleg szarul csinálom,amit csinálok, de még pontos se vagyok. 
Sok mulasztás történt az én hibámból. A tali is miattam lett olyan kis létszámú,amilyen. Mert megint nem figyeltem másokra, csak befelé,magamba zárkóztam.

És most féltem feljönni ide, mert féltem Goofftól is. Attól,hogy ő is rájön erre az egészre. Hogy haragszik rám, hogy csalódott bennem, mind bétaként,mind barátként.
És ma írtam neki, és nem baszott le, meg semmi.
És ekkor rémültem meg csak igazán.
Sokkal mélyebben haragszik rám,mint gondoltam.
 Ha üvöltözik, vagy lebasz, akkor az nála nem olyan súlyos dolog, mint amikor nem mondja a dolgokat. Amikor nem szól, az a legsúlyosabb. Amit nem mond ki. Csendesen szemlélődik,és várja, hogy mikor jön rá a delikvens, hogy mekkora galibát csinált nála.

Mindegy, ezt vele fogom megbeszélni. Már kiröppentek a tök jó, ideillő megfogalmazások, amiket ebbe a bejegyzésbe akartam írni. Ezt utálom. xD
A lényeg: ne pártoljatok el Gooftól azért, mert hülye a bétája! Ő még mindig egy zseniális író. Túl fog jutni a dolgokon, és megint végig fogunk bőgni/nevetni vele egy évadot, vagy egy kitalált világot. Megint apró-cseprő dolgaink meghatározója lesz. Megint izgulunk majd kedvenceink életéért. :D

És köszönöm azoknak, akik megvédték! Imádom őket, egytől- egyig. Szar érzés volt olvasni a védőbeszédeket amúgy, és itt is rájöttem, hogy mennyire önző voltam megint, és hogy mennyire nem foglalkoztam a CsÁ-val. Ugyanis mindig én voltam az egyik első ember, aki leoltotta az unintelligensen pofázókat, vagy visszaírt a negatív, a CsÁ-t rosszul érintő kritikákra. Mindig én vettem észre a balhét,és elsőként vetettem bele magam. Most meg...

Még valamit már régen el akartam mondani: nekem személy szerint vannak kedvenc kommentelőim, akiknek a nevét most felfedném. Úgy érzem, itt az ideje. :) Persze a legeslegelső kedvencem a Mia Hred Buhl Chiquitám, de az más. Az nem kommentelői szint. :)
Az első Dina. Te, én amikor még csak kommenteltem, téged úúgy utáltalak! xD Gyűlöltem, ha valaki előttem írt kritikát,mert féltem,hogy megfogalmazza azt,amit én akarok. És te sokszor nemcsak előttem írtál,de tényleg meg is fogalmaztad, amit én szerettem volna. Fuj! xD De persze ezzel egy időben mindig úgy gondoltam, hogy jóarc vagy, és intelligens, belelátós kommentelő. Szóval imádlak. :D

Aztán jön Jess, Schumik és Szabus. Így, egy helyen. Schumik, szeretem a hozzáállásodat Liához és Massához. :D Jess, te elragadóan bájos vagy és hihetetlenül hűséges olvasó.:) Szabus, neked meg nagy a pofád, és sok nevetőgörcsöt okoztál nekem. xD Köszönöm nektek :)
Nem tudom,miért mondtam ezt el, mert ez nem búcsú. Most még biztos nem, előbb Virággal kell beszélnem. De gondoltam, ezt leírom nektek, minden rendszeres kommentelőnek.  Mert reménykedek benne,hogy egyszer még megbocsátotok nekem, hogy elcsesztem. Mert reménykedek abban, hogy kicsit én is része lehettem az életeteknek, annyira,mint ti az enyémnek. 

Mindent sajnálok! Tényleg.

Tök gáz vagyok. Tiszta nyálas! xD
Gooff, töröld le. Nagyon szeretlek. :)

A konfliktusos.

Ui: Most láttam csak, hogy az alullévő friss kommentjéhez miket írt Dina és Timcsy. Elsírtam magam, pedig én olyat egy évben egyszer sem teszek. "Szeretünk!" Engem nem igazán szoktak szeretni, főleg nem leírva. Annyira fasz vagyok! Köszönöm.





11 megjegyzés:

  1. Réka!
    Bármikor! Én döntöm el kit szeretek-kedvelek, avagy nem teszem meg ezt. Szeretem azokat az embereket, akik tesznek a közösségért, ti valamint az összes oldal amit olvasok tesz ezért.
    Mindenkinek vannak és lehetnek problémái, azért nem utálok meg valakit, mert egy részre várni kell, várok. Biztos engem is vár valaki, hisz a gyerekeim sem kapnak meg rögtön, ha dolgom vagy problémám akad. Felnőtt ember vagyok, várok, ha kell. Várok, amíg felkerül a rész és olvasom, mert jól esik. Ha nem lenne jó nem olvasnám.
    Tehetséges emberek vagytok, sok szívvel és fantáziával :) Köszönet a munkátokért és mindenkinek, aki publikál bármilyen blogot, vagy bármit, amit sokan olvasnak vagy akár csak ketten. Köszönet, hogy egyáltalán dolgoztok ezért. Remélem még olvashatok ilyen remekműveket többetektől :)

    Puszi: Timcsy :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Konfliktusos!

    Azt hiszem, hogy amit ehhez az ügyhöz hozzá lehetne fűzni, azt már timi26 megtette, szerintem, mi akik ficeket olvasunk csakis egyetérthetünk a mondataival!
    Csak remélni tudom, hogy a mostani helyzet miatt nem hagytok el minket, olvasókat!

    Puszi Zsuzska

    VálaszTörlés
  3. Én nem értem ezt egyáltalán. Nem olvasom a többi kommentet, de magam is írogatok. Sajnos manapság egyre kevesebbet. Mindig is utáltam, ha sürgettek. Én megtanulva a leckét csak annyit mondtam, hogy majd hozom a következő részt. Most egyetlen történetemet sem folytatom, mert nem megy. Inkább írok egy-egy novellát, mint újra ilyen hosszút. Megváltoztam. Gyakran filozofikus témákat jegyzek le. Sokkal jobban megszerettem az érzelmek és a belső kérdéseim leírását. De ettől függetlenül imádok olvasni. Imádom ezt a történetet és ezt az is bizonyítja, hogy folyamatosan követem. Sok történetet kezdtem el olvasni, de egyre jobban lemorzsolódtak. Valahogy nem tetszettek igazán. De itt vagyok, ha nem is írok minden egyes részhez. Szerintem egyáltalán nem a te hibád. Nem vagy rossz béta. Vannak sokan (köztük én is), akik még ennyit sem tudnának megtenni. Időt szánsz minden egyes részre. És ezt mi csak óriási KÖSZÖNÖMÖKKEL tudjuk meghálálni. Pusszi

    VálaszTörlés
  4. ,,Az író elsősorban nem azért ír, hogy olvassák. Persze hogy szeretné, ha olvasnák. De elsősorban az írásért ír, mindenekelőtt azért, mert ez az ő létezési módja, mert így veszi birtokába - ő és a könyve - a valóságot."
    /Félicien Marceau/

    Vannak emberek,akik azt hiszik,csak mert nekik mindenük megvan,az élet mindenkinek könnyű.Hiába próbáljuk megértetni velük,hogy az élet nem mindig jó lapokat oszt. Senkitől se lehet elvárni, hogy folyamatosan,mindig az elvárt szinten teljesítsen,de ez jó is így,hisz emberek vagyunk.

    Én a kezdetektől követem Goof minden oldalát,köztük a My Lucky Loser-t is.Amennyire lehet így neten keresztül," képben vagyok",ezáltal még inkább megértem,hogy ritkábban van fejezet.(E nélkül is meg kéne tudni érteni...)
    Szerintem minden értelmes ember még ha nem is olvassa Goof másik blogját,akkor is lehetne türelmesebb. Láthatta,hogy nincs a legkönnyebb életetek egyikőtöknek sem.

    Én személy szerint inkább hálát adok az égnek,hogy olvashatom ezeket a fanficokat.Én nekem ezek a történetek jelentenek egy kis szabad a kis problémás életemből, ezeknek a történeteknek köszönhetően gondoltam át az egész életem(pedig sok más könyvet is olvastam,de egyik se volt ekkora hatással rám). Mindenhez kicsit másképp viszonyulok,mind egyik történetnek hatalmas tanulság alapja van,ha az ember elég érett rá,hogy megértse...
    Visszatérve,az utóbbi időben lehet,hogy volt pár vontatottabb rész,de engem nem zavar,örülök neki inkább,hogy egy ilyen csodás írótól olvashatok.A vontatottabb részek is a mi hibánk miatt voltak, mivel nem hagytunk időt se Goofnak se Rékának,hogy a hullámvölgyből kilábaljanak. Bocsássatok meg nekünk ezért!

    Réka! Ne vállald magadra,ami nem a Te hibád.Sem a Tiéd,sem Virágé.Ha lehet hibáztatni valakit,akkor az csak mi,olvasók vagyunk,de ami volt elmúlt. Remélem a csodálatos,hibátlan világban élő személyeknek is sikerült ezzel a bejegyzéssel megrepeszteni a körülöttük lévő burkot és remélhetőleg kinéznek kicsit a való életbe.

    Én egy dologban reménykedek,hogy Goff nem akarja emiatt a "háborgás" miatt teljesen abbahagyni az írást/publikálást és remélem,hogy te sem a bétázást.Túl kritikus vagy önmagaddal szemben!

    Ha idő kell,pihenjetek,oldjátok meg a gondokat amennyire lehet,nem kell kényszerből írnotok. Aki hűséges,az úgy is vár rátok :-))

    Rám biztosan számíthattok,bármennyit is kell várni, Schumik :-))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Réka!

    Egy dicsérettel kezdeném: a bejegyzés Szandrára vonatkozó része számomra egyszerűen fenomenális. Jó fél órára sikerült az arcomra ragasztanod a mosolyt, ami a mai nap folyamán nagy szó. A rigmus pedig... Mintha a gépész kari lányoknak szólna - imádom. :)

    A részekkel kapcsolatban csak egyetérteni tudok a korábbi hozzászólókkal. Nagyon szép dolog, hogy van aki vállalja az írást és ezzel ismeretlen emberek szórakoztatását, de nem szabad elfelejtenünk, hogy az élet nem csak erről szól. Emberek vagyunk magánélettel, problémákkal. Pontosan azért mert emberek vagyunk a problémáink kihatnak a kötelező feladatainkra is, nemhogy az olyan önként vállalt dolgokra mint az írás. Ha olyan lenne a történet lehet én sem várnám meg a következő részt, hanem szépen csendben lemorzsolódnék. De az a helyzet, hogy erre megéri várni. A következő részig pedig újra lehet olvasni a korábbiakat, pláne a kedvenc részeket. Mellesleg a "csak felugrok, hogy van-e friss" dolognak is van egy nagy előnye: pörög a látogatottságot jelző számláló. :)

    Egy dologban teljesen biztos vagyok: akármikor is jön a friss öröm lesz olvasni, és amíg nem végzek vele halál fia, aki hozzám szól. De lehet ezzel nem vagyok egyedül...

    Üdv, Réka

    VálaszTörlés
  6. Én is imádlak! Mindkettőtöket! :)

    Továbbra is Gooffy a kedvenc fic-íróm, pedig már töredelmesen bevallottam, hogy nem Seb az első számú versenyző nálam. :)

    Az írásokkal kapcsolatban pedig annyit tudok mondani, hogy minden rész egy ajándék. És ugyebár az ajándékot nem szokás kikönyörögni, pláne nem követelőzve verni az asztalt miatta. Hanem szépen megköszönni, és örülni neki, ha tetszik. Így - ahogy előttem is írták - köszönöm az eddigi írásokat, és bármikor szívesen olvasom a további részeket, és azokra türelmesen várok!

    Dina

    VálaszTörlés
  7. Kedves Réka!

    Nem szerettem volna többet ide írni, igazából azóta fel sem léptem ide, most is csak egy ismerősöm hatására tettem ezt, aki olvasta a bejegyzésedet.
    Kérdésedre a válasz, igen volt neten publikált irományom. Igaz azóta törölve lett, szóval megmutatni nem tudom. Nem regény volt, nem novellák, az én életem története. Nem gondolom, hogy rád tartozna, de most elmesélem neked, csak hogy megérts. 22 éves vagyok és 4 évvel ezelőtt kiderült rólam, hogy leukémiás vagyok, a történet az én életem volt, a napjaimat írtam le, az "élményeimet", az érzéseimet, ami leginkább a fájdalom volt, de te ezt úgysem értheted. Szóval a burokban élek és az apuci majd nyilván mindent megad rész sem stimmel, mivel édesapám már a születésem előtt meghalt. És ha én tudtam az olvasóimnak a kórházból, 2 sugárkezelés között írni, mert kíváncsiak voltak arra, hogy mi van velem, hogy vagyok, akkor szerintem Virág is tudott volna. Tudom, hogy a kettő nem ugyanaz, ő egy kitalált történetet ír, én a sajátomat írtam. Neki voltak magánéleti gondjai, én az életemért harcoltam. De véleményem szerintem lehet, mint ahogy mindenki másnak is. Tudtommal szabad ország vagyunk. Nem állt szándékomban sem Virágot, sem becses személyedet megbántani, én kérek elnézést ha ezt tettem akár akaratomon kívül is.

    Ja, Réka! Nem kell sajnálni, sem válaszolni, mert fegyvertelennel nem vívok szellemi párbajt. ;)

    Csupán ennyit így végezetül! :)
    Szandra voltam, utoljára itt!

    VálaszTörlés
  8. Nem kívánok mélyebben elmerülni ebben a problémában,DE ha közönségnek írsz?felelős vagy értük!Tudod, akit megszelidítünk........
    Ha csak az írásért magáért írsz, a saját örömödért, azt nem kell föltenni,Nem is kérünk majd újat!Mondjuk én nem is tettem!
    De ha közzéteszed ,szándékod van vele.Kiváncsi vagy a véleményekre stb.
    Ezáltal a történeted részévé válnak, válunk!
    Kicsit jogot formálunk a folytatásra!
    Csupa jóindulatból, szeretetből! Elvégre ha nem szeretnénk ,nem is kérnénk folytatást!Gondold ezt végig!
    Nem biztos ,hogy tüskés sünivé kell változni!
    Egyébként én személy szerint imádom ezt a történetet,Sebit különösen!Szurkolok a kapcsolatuknak!És bizony voltak szar napjaim, amikor majd megvesztem egy új részért, mert ezek húztak ki a gödörből sokszor!Tehát nem titeket baszogattunk csk magunknak akartunk egy kis örömöt!
    Talán ez nem főbenjáró bűn!
    szofi voltam puszi

    VálaszTörlés
  9. Én sem kívánok mélyebben elmerülni ebben az egész vitában, hansúlyozom hogy nem állok egyik "oldalon" se, minenkinek megértem az érveit. DE és ez egy akkor de hogy most muszáj ide írnom. Bármennyire is fel vagy valamin háborodva, vagy nem értesz egyet valakivel, valakinek a véleményével attól még nem kell ilyen ordenáré és visszataszító dolgokat leírni, mint ez az általad leírt - Minek is nevezted? Á igen! - rigmus.
    Azt gondolom, én naív, hogy ezzel egy egyetemita tisztában van. De úgy látszik sajnos nem. Személy szerint az gondolom, hogy ha nem szertném ennyire ezt a történetet akkor ez a "kedves" kiírás most arra ösztönözne, hogy az életbe többet ide vissza ne jöjjek. Még egyszer hangsúlyozom függetlenül attól, hogy egyetértek-e veled vagy sem.
    Ha ezek után esetleg nekem is szánnál valami hasonló kedveset kérlek kímélj meg tőle!
    Katica

    VálaszTörlés
  10. Mint már írtuk páran -jópárszor- nem muszáj senkinek se ide jönnie és olvasnia ezt a blogot... Ha nem tetszik a stílus a hangnem stb akkor mindenkinek szíve joga azt mondani, hogy köszöni neki elég volt ennyi és viszlát. Senki se fog nektek könyörögni, hogy maradjatok bármilyen hihetetlen is...
    Lehet Réka írása néhol "durva" és sértő, de azok után ahogy és amilyen stílust itt páran megengednek maguknak senkinek semmi joga ebbe belekötni... majd ha ti is meg tudjátok fogalmazni és le tudjátok írni normálisan emberi módon a bajotokat/véleményeteket/sérelmeiteket stb stb akkor lehet reklamálni...

    Nekem személy szerint elegem van már abból, hogy itt a blogon napok óta ez a téma... hogy néhányan képtelenek felfogni és elfogadni dolgokat, hogy páran hú de szeretik ezt a sztorit de közbe szétb@sszák a blogot a negatív fröcsögéssel, hogy ezekkel a bejegyzésekkel mégtöbb terhet pakoltok Réka és Virág nyakába, hogy észre se veszitek mennyire is húzzátok ezekkel le az íráskedvüket (de persze mindenki sír az új részért) és hogy xy nevű eddig kb. 0 kommentet produkáló emberkéknek hirtelen most nyílt és nyílik ki a szája és osztja itt az észt... Jó lenne befejezni már ezeket, akinek valami baja van a sztorival kapcsolatban fogalmazza meg kultúráltan és küldje el pl. emailben a lányoknak, ha meg a stíliussal az olvasóközönséggel stb stb van gondja azt nyelje le jöjjön csak a frisst olvasni és lehet is továbbmenni... nem muszáj a kommenteket/chat-et is követni...

    VálaszTörlés
  11. Húú...pár napja nem is jártam erre, és azt hittem, hogy szívem szakad meg erre a bejegyzésre...
    Jelentem én voltam itt az egyik főbűnös, név szerint Gica...Sajnos nekem a bétázást abba kellett hagynom mert munka mellett halálfáradtan nem sok időm volt erre. Természetesen azóta is olvasom Gooff írásait és szoktam kommentálni is...olykor (szánom bánom bűnöm)
    Csak hogy kiálljak Gooff ért...nem fogom kipakoln itt a problémáim mert nincs hozzá jogom...és amúgy sem tenném. De értsük meg az írót...nekem is épp válságom van mert vannak problémáim. Elhiszem hogy sok mindenkinek nyújt vigasz a Miss Norton, a Csillogó Árnyék...de értsük meg Gooff-ot is aki épp nehéz időszakát éli. Suli és meló mellett a legnehezebb írni, ez alap...az, hogy publikálja, és hogy milyen célból, egyikünk se pszhihológus, hogy megtudja definiálni.
    Réka!! Neked meg csak annyit tudok írni, hogy semmi probléma nincs veled...Gooff tökéletesen tudja kezelni ha valami olyasmit ajánlasz neki...de ez a kettőtök dolga...nektek kell megbeszélnetek...és igenis jó vagy bétának!!! :)

    Én csak ennyit szerettem volna...és szeretném ha ez a blog ezek után is a tökéletes és páratlan frisseiről lenne híres, egy oldal nyugalomként. Mert ide személy szerint nyugodni jövök ide...el a város zajától messze, egy olyan helyre ahol kikapcsolódom, kizökkenek a szürke hétköznapokból, amikor azt érezhetem, "Igen, tagja vagyok az F1-nek így vagy úgy"
    Ne rontsátok el kérlek...Ne romboljuk le a szépet...

    Gicus

    VálaszTörlés