2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. július 18., hétfő

Európa - Brit 2


 Nagyon szépen köszönöm a sok komit. Amint lesz időm meghalni, máris hozom a következőt. Addigis remélem,hogy tetszeni fog =)
 

Két dologban voltam biztos: egyrészt, hogy nem a Föld forog hirtelen ilyen gyorsan, hanem én szédülök nagyon durván. Másrészt, hogy sikerült magam teljesen kiütni és valaki a karjaiban cipel. Ebben azért voltam biztos, mert zötykölődtem néha, és ettől csak még rosszabbul voltam.
Éreztem, mikor valaki leültet az ölébe, és ügyetlenül tart, miközben valamivel matat.
Szétcsúsztam.
Nem tudom mi az az utolsó pillanat, mikor még észnél voltam. Talán Ms. Cukiság, mikor Sebastian szájára tapadt.
Le akartam itatni a csajt. Azt akartam, hogy azt adja, aki valójában ő. Sebastian tuti be fog érte rágni, pláne hogy a kis cukiság az ő nyakában kötött ki ahelyett, hogy az egyik fotelben vagy fent az egyik ágyban mélyen durmolna, és nem szólna bele a nagyok bulijába. 
Onnantól kezdte ittam. Nem. Inkább vedeltem. Igen, ez jobb szó rá.
Éreztem, ahogy lerángatják rólam a szoknyát, és a fűző sem nyomja már a mellkasom tovább. Megkönnyebbülten vettem egy mély levegőt, de a gyomrom egy hatalmas bukfencet csinált és kis híján kidobtam a taccsot.
Melltartó nem volt a fűzőm alatt, így egy szál bugyiban pakolt valaki be a tus alá. Ha nem fogja be a szám, felsikítok a jéghideg víztől.
Hirtelen tértem vissza a józan eszemhez. A kép kitisztult és két kéken ragyogó szemet láttam. Azért az alkohol őt is kikezdte már kicsit.
- Megleptél, hogy csontrészegre ittad magad – jegyezte meg Kimi. – Azt hittem, hogy egész este Sebastian sarkában leszel, vagy az enyémben, hogy elcsábíts, majd lekoptass.
- Valami hasonlót terveztem – nevettem el magam szánalmasan. Úgy is nézhettem ki.  – Na, itt az alkalom, megkaphatnál simán – álltam meg végre a saját lábamon. Nem kell engem tartani, fasza csaj vagyok.
- Azt akarod, hogy kihasználjam a helyzetet? – vigyorodott el. – És ha csak kimegyek és szétkürtölöm, hogy megvoltál? Láttalak meztelenül, bárkinek be tudom bizonyítani, hogy láttalak így. Vajon kik tudhatnak erről? – ért a bugyim pántjánál a csípőmhöz. Egy régi heg húzódott ott.
- Nem passzolna hozzád az, hogy nagyzolsz, főleg nem üres szavakkal – vontam vállat, és próbáltam minél méltóságteljesebben állni a hideg víz alatt. A magassarkúm még mindig rajtam volt, tehát vigyáznom kellett, hogy ne vágjak egy hatalmas hátast.
Nem könnyű úgy szégyenérzet nélkül állni, hogy csak egy falatnyi bugyi van rajtad, folyik rajtad a víz, és szemben veled egy olyat pasi áll, akinek a lábai előtt nők milliói hevernek.
- Ez így nem fair – jegyeztem meg. – Te stírölsz engem, majdnem meztelenül, én viszont nem látok belőled semmit.
- Azt akarod, hogy vetkőzzek le? – kérdezett vissza huncut szemekkel, bár az arca kifejezéstelen volt.
- Azt akarom, hogy vetkőzz, és minimum állj be te is a hidegvíz alá – bólintottam. Már kiment belőlem a pia nagy része, de a szemérmességem még nem tért vissza.
Nem hittem, hogy megteszi, de olyan természetességgel bújt ki a gatyájából, mintha mindennapos lenne, hogy látom nélküle. Egy fehér, feszülős boxer volt rajta. A nagyon halványkék ingét már vigyorogva gombolta ki.
Elkaptam az ujjai végét, és behúztam magam mellé a tus alá. Megborzongott a hideg víztől. Én gomboltam tovább az ingét.
- Te Sebastiant akarod – mondta halkan. Végigsimítottam a mellkasán. Vonzott, hogy érintsem meg.
- Bizony – súgtam vissza.
- Ha velem dugsz, őt soha nem éred el – súgta nagyon közelről. Centikre volt az ajka az enyémtől.
- Tudom – válaszoltam. Közelebb hajoltam és az arcom az övének nyomtam. Már rég le kellett volna hűlnie, de az arca forró volt. Mint egy vadmacskából lett házi kedvenc úgy dörgöltem az arcom az övéhez, de máshol nem értem hozzá, és ő sem hozzám. 
- Éva sem szalasztott el egy harapást a tiltott gyümölcsből – lehettem a fülébe. Az agyamban már csak egy dolog zakatolt: akartam, hogy az övé legyek. De csak egy éjjelre.
- Ki is űzték a Paradicsomból – a válasza kicsit keményebben hangzott, mintha el akarna kergetni onnan, de nem mozdult.
- Nem volt elég okos – leheltem.  – Nem Ádámmal szedette le.
- Azt akarod, hogy én lépjek – értette meg.
- Hmm – húztam végig az orrom a nyakán le a válláig. Elhajoltam tőle, hogy a jégkék szemébe nézzek.
- Na mi lesz, Ádámom, nem rontasz meg? – kérdeztem tőle. Kezdtem észhez térni így, hogy már nem értem hozzá.
- Mi van, Évám, félsz? – vigyorodott el.
- Soha – leheltem és elléptem tőle. Elkapta a kezem, és szorosan magához húzott. Ha nem tart meg a magas sarkaimon, tuti elesek. Az inge vizesen lógott rajta. Jegesen simult az én oldalamhoz is az anyaga, míg a felsőteste és a combja forrón ért a bőrömhöz. A hasamnál egyértelmű jele volt, hogy hatással vagyok rá. Felkapott az ölébe és kivitt a szobába. Ledobott az ágyra és szó szerint a sarokba vágta a vizes ingét. Elkapta a derekam és lerángatta rólam a vékony tangámat. Magamra rántottam, és két oldalt a boxerébe akaszkodtam. A forró teste és a merevedése is rám simult.
- Győztem – lehelte a fülembe, és már el is tűnt rólam. Velem szemben állt az ágy végében. Felkönyököltem.
- Ezt nem nevezném szexnek – jegyeztem meg.
- Miért, szexben fogadtunk? – érdeklődött. Értetlenül néztem rá. – Azt mondtam, hogy nyári szünetig kikötsz az ágyamban. Éppen a hálóban vagy, és az ágyamon fekszel. Győztem. Sajnálom, ha félreértettél – vigyorgott.
- Sajnálom, hogy felhúztad saját magad, és kielégületlenül kell lefeküdnöd aludni – kacsintottam rá és felkeltem az ágyról. – Nyertél – léptem elé és bólintottam. – Halljam a feltételeket.
- Három dolgot szabhatok meg, igaz? – húzta vigyorra a száját és eltüntette a köztünk lévő távolságot.
- Úgy bizony – súgtam szinte a szájába, mivel annyira közel volt, hogy milliméterekre voltak az ajkai az enyémektől.
Elvigyorodott és végigsimított az arcomon. Készségesen simultam a tenyerébe. Ahogy a kék szemekbe néztem, már tudtam nagyjából, hogy miket fog kiszabni. Az egyik a titoktartásom lesz.
**
A buli persze tartott, míg mi az emeleten voltunk, így kénytelen voltam összeszedni magam és bugyi nélkül folytatni a bulit. A hajam igaz, hogy elázott, de megszárítottam, így nem volt feltűnő a dolog.
Átsétáltam a nappalin és látványosan kimentem a kertbe. Reméltem, hogy Sebastian kijön utánam.
Leültem az egyik kinti székre és a felhős égboltot néztem.  
- Jól leitattad Hannah- t – hallottam meg a hangját. Mire nem jók a régi praktikák!
- Nem itattam le. Ivott magától – néztem rá. Picit elmosolyodott.
- Nem szokott inni – csóválta a fejét.
- Most merre van? – érdeklődtem.
- Fent alszik – bökött az emelet felé.
- Ha azt mondom, nem akartam kiütni a piával, az nagyon átlátszó lenne? – kérdeztem vigyorogva.
- Eléggé – nevetett. – Szegényt most jól megtanítottad, hogy ne igyon meg bármit, amit kap – csóválta a fejét, de mosolygott.
- Te már megtanultad – nevette. Egyszer őt is sikerült berúgatni kicsit.
- Saját hibáiból tanul az ember – bólintott mosolyogva. Biccentettem egyet felé.
- Micsoda klisé – nevettem.  – De mennyire igaz – húztam el a számat.
Felnézett az égre, majd a környéket kezdte el nézegetni. Aztán rám esett a pillantása és észrevette, hogy nézem.
-  Mi az?- vonta fel a szemöldökét.
- Szereted Hannah- t? – kérdeztem rá.
- Igen – bólintott, nekem pedig keservesen húzódott valami össze a gyomromban. – Nem úgy tűnik?
- Nem azért kérdeztem – ráztam a fejem.
- Szereted még Ronaldót? – kérdezte egy idő után.
- Nem tudom – vontam vállat. – Azt hiszem, ő sokkal inkább volt egy támasz, mint nagy szerelem. Nagyon sokat köszönhetek neki – ezen elgondolkodtam. Tényleg sokat segített, és tőlem szinte semmit nem kapott vissza. Fel kell hívnom majd holnap.
- Nem vagyok benne biztos, hogy szerelem az még, amit Hannah iránt érzek – vallotta be. – Egyre többet vitázunk.
- Bocs, hogy ezt mondom, de lehet ezzel a tömény cukisággal vitázni? – kérdeztem rá. Erre teli torokból nevetni kezdett.  
- Így látod őt? – kérdezte. – Cukinak?
- Igen – bólogattam. – Elég idegesítő – vallottam be. – Mit kap azért, hogy ilyen kis cuki velem? Jó kis éjszakát, vagy mit? – nevettem. A kérdésem komoly volt, de tudtam, hogy Sebastian erről nem beszél. 
- Ő ilyen – vont vállat. – Egy ideje nem szexelünk – olyan lazán mondta, mintha nem is érdekelné.
- Én nem bírnám – szaladt ki a számon. Érdekelődve nézett rám. – Szexmániás vagyok – vallottam be. 
Még egy kicsit beszélgettünk a következő nagydíjról és ő felment Ms. Cukihoz, és én is felindultam az emeleten, hogy ledőljek aludni. Már nem volt senki itt. Jól eldumáltuk kint az időt.
Egy szobát ismertem csak a házban, így oda lestem be. Kimi éppen a fürdőben volt.
- Én merre aludhatok? – érdeklődtem tőle vigyorogva.
- Ahol szeretnél – vonta meg a vállát.
- Akár itt is? – kérdeztem rá. - Nem akarok egyedül aludni. Az, hogy Sebastian Hannah mellett alszik, jól megkínozza a szívem, szóval szükségem van két ölelő karra az éjjel – vallottam be.
- Maradj nyugodtan – bólintott.
Kaptam tőle egy pólót, és egy gyors tusolás után én már az ágyban is feküdtem. Fáradt voltam, bár leginkább lelkileg. Kezdett kifárasztani a saját életem.

15 megjegyzés:

  1. "Tömény cukiság"..babám ez találó!
    Én se bírom!
    Fantasztikus rész volt!Minden szavát többször,és külön-külön is élveztem!Kimi isteni,és hála hála nem feküdt le vele.Lassan szabad a pálya Sebi felé!Ez az álmom!
    Köszi,és sok-sok gratula!
    szofi

    VálaszTörlés
  2. haladás haladás... hamarosan meglesz Barbynak Seb. :DD
    A kis Cukiságot én is rühellem, de azért szépen le lett itatva.
    Kimi pedig most tiszta úriember volt. :D :P
    Nem lehet nem szeretni ezt a fanfic.-et. :D ♥
    Nagyon, de nagyon várom a folytatást! :)

    Puszi: kicsikoti.

    VálaszTörlés
  3. azt a kurva élet! hát ez nagyot ütött! hamarosan a Cukiság a kertben fog kikötni Barby meg Basi ágyában (:::
    Kimi..Kimi..Kimi Nem is te lennél! (:
    puszi ♥

    VálaszTörlés
  4. Köszi a gyors frisset!
    Kimi és Barby. Egy pillanatig azt hittem, tényleg lefekszenek egymással. De hát persze nem tették, és ez így is volt jó.
    A kerti beszélgetés nagyon tetszett. Már lassan, de biztosan haladunk a cél felé, hogy Seb és Barby egy pár legyenek. Már várom :P

    VálaszTörlés
  5. Sziaaa...
    Nagyon durván jó lett...talán lesz valami még itt...húúúúúúú
    naggyon ütőőőőőőőőőős :D
    csak így tovább és minél hamarabb úúúúúúújat!!!!
    puszi: Dóóóri

    VálaszTörlés
  6. Szija! Hát ez óriási volt! Nagyon király! Imádtam <3

    Barby rendesen rábaszott azzal, hogy nem kapta meg a drága Kimi-ét. Igaz a fogadásban csak az ágy számított bele az nem, hogy csinálnak is rajta valamit...:D

    Miss Cukiságot én se szeretem olyan mű az egész csaj. De jól tette Barby, hogy kiütötte egy "kis" piával.

    Amikor kint beszélgetett Barby Sebivel már kezdtem reménykedni, hogy lesz valami, de sajna nem lett semmi ... :(

    De az se lenne rossz ha Kimivel csinálnak valamit...

    Várom a részt! Minél hamarabb Lécci!

    Puxxx:szittyke

    VálaszTörlés
  7. Szia, köszi a folytit!

    Szuper volt, nem bírtam egy pillanatra sem abbahagyni :D Kíváncsi leszek mi sül még ki itt mindenből :D

    Várom a folytit.

    Puszi: Timcsy

    VálaszTörlés
  8. Sebii!!!! NNyisd ki végre a szemed!!!!:D:D Már jó lenne őket együtt látni, olvasni! Nagyon élvezem ezt a történetet. :) Kíváncsi vagyok nagyon a folytatásra! :D Csak így tovább! Pusszi

    VálaszTörlés
  9. Szia!!

    Azt hiszem ideje, hogy véget vessek a pofátlanságomnak, és írjak egy kommentet. Eddig csak élveztem a fantáziád gyümölcsét, de most már megpróbálom megjegyzésekkel meghálálni, azt az örömöt, amit egy-egy frissel okozol!
    fantasztikus az egész történet, imádom! Remélem Seb rájön,hogy nem látja a fától az erdőt!:)
    Üdv Zsuzska

    VálaszTörlés
  10. Szijjjja:D

    Ahhhh nagyon joooo re'sz lett:)...Uuugy va'rom, hogy ve'gre eggyu:tt legyen Sebi es Barby!:)....de persze tudjuk hogy addig me'g lesz egy-ke't eseme'ny:D


    Va'rom a folytit!:)

    Na puuuxa:*

    Zituuu:)

    VálaszTörlés
  11. Ahogy Kimi kezelte a helyzetet, nagyon úriemberes volt. Ahogy pedig a fogadást megnyerte, az nagyon Gooffys. Konkrétan megint megleptél. Kimi nyert, mégsem feküdtek le egymással. Úgy érzem, attól még igen messze vagyunk, hogy Seb és Barby között tényleg történjen valami, de azért alakulgat. :)

    Ja, és fontos, hogy Barby talált magának egy bizalmas barátot és szövetségest Kimi személyében. Egyébként Kimi elég gyorsan levágta, Barby kit is szeretne igazán. :)

    Dina

    VálaszTörlés
  12. Hu ez aztán rész volt :) már régóta olvasom a blogot és ez imádom a legjobban. Tetszik, ahogy az F1-ről írsz, imádom. Barby karaktere nagyon jó :) Sebi, meg Sebi, bár hiányolom a sok viccelődést, amit ő elszokott követni XD az még ütne XD kiváncsi lennék egy Sebi szemszögre is :) remélem hamar lesz friss, eskü jobban várom, mint karácsonykor az ajándékot XD nagyon jó a blog, minden elismerésem :)

    VálaszTörlés
  13. Eljött az idő, hogy én is írjak : D
    Végigolvastam a Miss Nortont, az utolsó fejezetet végigsírtam. A Csillogó Cirkuszt nem különben. És most itt van egy teljesen más fic, és egyszerűen belezuhantam.
    Kimi nekem örök szerelem, imádom, amit csinál és ahogy csinál. Remélem Sebastian hamar rájön arra, mit is akar : D
    Csak így tovább, és adjon erőt az, hogy mennyien várják itt a frisseket, mennyi embernek szerzel örömöt ezekkel a fejezetekkel ;)
    Csók
    Sandra [rose-leaves.gp]

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Megint sikerült olyankor elmennem, mikor feltetted a folytatást, így a kommentet sem tudtam megírni akkor. De azt hiszem, hogy érdemes volt várnom, mert töménytelen mennyiségű Kimivel találhattam szemben magam. Valószínűleg nem írtam korábban, de az első ötletem a fogadáskor az volt, hogy belecsalogatja valahogy Barby-t az ágyába, de nem lesz közöttük semmi. És úgy tűnik, be is jött. :P A feltételekre nem merek tippelni, mert volt pár őrült gondolatom és ha esetleg valamelyik bejönne, már nem lenne izgalmas a többieknek. :))
    Seb pedig kimondta, amire vártunk (legalábbis én biztosan): ő és Hanna együtt vannak, de mégsem. Reménykedem abban, hogy ez segít Barby-nak is és végre a szőkeség is felfogja, hogy kivel lenne érdemes kezdenie.
    Csajos, minden tiszteletem a tiéd, hogy félholtan is írogatsz nekünk! Bármi van, szólj nyugodtan! Puszillak innen a messzi távolból!

    Móni

    VálaszTörlés
  15. Ne csak érezd, lásd is, hogy kommentelek. Szóóóóval. Imádom, ahogy írsz. *.* ennyi^^ szeretematörténetet.

    VálaszTörlés