2011 Red Bull Racing VB
2011 Sebastian Vettel VB
2011 Csillogó Árnyék Év
FELKERÜLT A 47. BEFEJEZŐ FEJEZET és 397 KOMMENTÁRT ÉRT MEG AZ OLDAL!

2011. július 19., kedd

Egy kis közérdekű

Az a helyzet, hogy drága Bétámnak többet köszönhetek mint ti azt gondoljátok.
Hetek óta tarja bennem a lelket, de kegyetlenül megkritizálja a munkám, ha jogosnak érzi.
Nekem tényleg semmi időm nincs, amikor van kevés, olyankor pedig félkóma állapotban ülök/fekszem.
Szóval az elmúlt 3 friss érdeme (és főleg az utolsó részé) Rékáé, aki kitartóan rugdossa a popsim, hogy jó legyen a friss, és terel a megfelelő irányba.
Hatalmas hálával tartozom neki! =)
Mindezeken felül nektek is hatalmas köszönet, mert könnyebb úgy leülni fáradtan firkálgatni, hogy tudom várjátok és érdekel, és véleményt is formáltok róla.
Elmondani sem tudom mennyire hálás vagyok mindannyiótoknak =)
Köszönöm, köszönöm, és KÖSZÖNÖM!! =)
Goof

(((( Egyel lejjebb ott a friss ;) ))))

1 megjegyzés:

  1. *pislog*
    De hát nem is csináltam semmit... :)ooké,a kritizálás jogos xD
    Hihetetlenül jól esett ez a bejegyzés,mondjuk tényleg nem értem,hogy miért kaptam. :)
    Kérdés: ha az én érdemem az utóbbi három rész,akkor miért nincs benne Rob? xD
    Nem-nem,Virág: ez az egész a te érdemed,a te kitartásodé. Ezt most nem fogod rám verni xD
    Imádlak! :)

    És azt hiszem,hogy én milliószor többet köszönhetek neked,mint te nekem. :)

    a konfliktusos

    VálaszTörlés